۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۶۷۵
عضو خبرگان رهبری:

جامعه جهانی در برابر جنایات وهابیان پاسخ گو باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: آن مدعیان حقوق بشری که با حمایت وهابیت به اشغالگری می پردازند، باید در برابر جنایات این گروه افراطی پاسخ گو باشند.
بحرين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) مراغه اظهار داشت: تحولات اخیر منطقه تمام معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است.

وی با بیان این که منافع نظام سلطه در ممالک اسلامی به خطر افتاده است، خاطر نشان کرد: کشتار بی رحمانه مردم بحرین از سوی آل خلیفه و آل سعود با حمایت کامل آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که حقوق بشر با منافع آمریکا و نظام سلطه معنا می‌یابد، گفت: حقوق بشر غربی جز ننگ و بدبختی برای مردم مسلمان منطقه چیزی در بر نداشته است، امروز زمان بازگشست به آموزه های اصیل دینی و اسلامی است.

امام جمعه مراغه بی توجهی جامعه اسلامی به اصول دینی را عامل کشتار و جنایات منطقه ای دانست و گفت: هر گاه مسلمانان از سنت پیامبر و آموزه های آزادی بخش اسلام دور افتاده اند، به یقین با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند، از این رو بایستی به اصل خود بازگشته و اسلام ناب محمدی را بار دیگر قرائت کنیم.

وی با بیان این‌که کرامت انسانی مورد تاکید اسلام با حقوق بشر مورد تاکید غرب کاملا متفاوت است، ادامه داد: آموزه های دینی اسلام برای مدعیان حکومت جهانی که بویی از انسانیت نبرده و نظاره گر رفتار غیر انسانی حاکمان ظالم در برخی کشورها هستند، به مثابه سمی مهلک است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر کشور لیبی افزود: آمریکا با ارسال نماینده به لیبی در صدد تأمین منافع خود در این کشور است، سیاست امروز ایالات متحده جایگزین کردن دست نشانده ای دیگر به جای دیکتاتور ظالم لیبی است.

امام جمعه مراغه در پایان بیداری امت اسلامی را نشأت گرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: مسلمانان انقلابی باید بدانند که رمز پیروزی ملت ایران، حرکت در مسیر نبوت، امامت و ولایت بوده و نباید از مسیر حق و حقیقت منحرف شوند./935/پ202/س
ارسال نظرات