۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۷۳۶
در مشهد برگزار شد؛

تجمع اعتراض آمیز در حمایت از مردم بحرین

خبرگزاری رسا ـ اتحادیه انجمن ‌های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی، در حمایت از مردم بحرین در مقابل حرم مطهر رضوی تجمع کرده و برای رهایی آنها از چنگ آل سعود و آل خلیفه دعا کردند.
تجمع اعتراض آمیز در حمایت از مردم بحرین


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، شب گذشته از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی خراسان رضوی تجمعی در مقابل حرم مطهر رضوی به منظور حمایت از مردم بحرین برگزار شد.

در این مراسم که دقایقی قبل از اذان مغرب آغاز شده بود، صدها دانش آموز مقاطع راهنمایی و متوسطه، شیخ دقائق، نماینده مردم بحرین در ایران و قائم مقام نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌ های اسلامی دانش آموزان کشور، جواد آرین منش، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استانی حضور داشتند.

قابل ‌ذکر است، قبل از این تجمع، دانش آموزان در همایش سلسله مجالس پاسداشت شهدای بیداری اسلامی که به همت اتحادیه انجمن ‌های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی در مسجد کرامت مشهد برگزار شده بود، شرکت کردند.

در این همایش شیخ دقاق، نماینده مردم بحرین در ایران و قائم مقام نماینده رهبری در اتحادیه انجمن ‌های اسلامی دانش آموزان کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.

تلاوت قرآن به یاد شهدای بیداری اسلامی و قرائت نامه اعتراض آمیزی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی از برنامه های این همایش بود./934/203/س

ارسال نظرات