۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۱۳۸

دوره تخصصی مهدویت در اندیمشک برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، از برگزاری سلسله جلسات مباحث مهدویت هر هفته با موضوعات مختلف در شهرستان اندیمشک خبر داد.
مهدويت
کرامت میری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ اظهار داشت: سلسله جلسات مباحث مهدویت که با هماهنگی دفتر امام ‌جمعه شهرستان اندیمشک آغاز شده است، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 17 تا 19 در تالار خورشید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این اندیمشک برگزار می‌شود.

وی گفت: این جلسات که با حضور حجت‌الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه شهرستان اندیمشک برپا می‌شود، به صورت پرسش و پاسخ است؛ در هر جلسه وصیت‌نامه یک شهید دوران هشت سال دفاع مقدس نیز قرائت می‌شود و در پایان از خانواده آن شهید تجلیل و قدردانی می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک، در پایان سخنان خود، یادآور شد: شرکت در این جلسات برای عموم آزاد است و هر هفته کتابی نیز در زمینه معارف مهدویت و انتظار امام زمان(عج) معرفی می‌شود.

چاپ خاطرات رزمندگان لشکر هفت ولی‌عصر(عج)

سیدفرید موسوی، نویسنده کتب دفاع مقدس خاطرات رزمندگان لشکر هفت ولی‌عصر (عج) را در کتابی با نام «آخرین نگاه» آماده چاپ کرده است.

سیدفرید موسوی، نویسنده کتب دفاع مقدس، در کتاب آخرین نگاه سعی کرده مطالب را به صورت خام، بدون اصلاحات و به همان صورت که نقل شده‌اند، از خاطرات رزمندگان لشکر هفت ولی‌عصر(عج) بیان کند. این کتاب با30 خاطره در 104 صفحه به رشته تحریر درآمده و در آن خاطراتی از زبان رزمندگان جنگ نوشته شده است.

این نویسنده دفاع مقدس که کتاب‌«قیمت عشق» را هم آماده چاپ دارد، هدف از نگارش این کتاب‌ها را انتقال فرهنگ جبهه و جنگ به نسل سوم معرفی کرد.

موسوی ویرایش نهایی آخرین نگاه را به پایان رسانده و قرار است، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آن را به چاپ و منتشر کند./9455/پ203/س

ارسال نظرات