۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۸۳۱
معاون امور مراکز و مدارس حوزه‌های علمیه:

امور معاونان آموزشی مدارس علمیه بازنگری می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با اشاره به اهم فعالیت‌های معاونت امور حوزه‌های علمیه، سازماندهی مدیریت استانی حوزه‌ها با تشکیل شوراهای استانی و انتخاب مدیران استانی مطرح را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد.
حجت الاسلام و المسلمين عبدالکريم فرحاني، معاون مراکز و مدارس مرکز مديريت حوزه هاي علميه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، معاون مراکز و مدارس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، امروز در نشست سراسری مسؤولان و مدیران سفیران هدایت از بازنگری امور معاونان آموزشی مدارس علمیه خبر داد و گفت: این بازنگری در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اهم فعالیت‌های معاونت امور حوزه‌های علمیه، سازماندهی مدیریت استانی حوزه‌ها با تشکیل شوراهای استانی و انتخاب مدیران استانی مطرح را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد.
 
معاون امور مراکز و مدارس حوزه‌های علمیه اظهار داشت: در تشکیل شوراهای استانی حوزه‌های علمیه، از مدیران مدارس سفیران هدایت موفق که برجستگی خاصی هم دارند استفاده شده و در این شورا عضویت خواهند داشت.
 
وی با بیان این‌که اداره، تأسیس و توسعه مدارس علمیه، مراکز تخصصی و مراکز آموزش عالی حوزوی از طریق دو کمیته مدارس و شورای گسترش انجام می‌شود، از ایجاد مشکلی در این حوزه و رفع آن با پیگیری حجت‌الاسلام نبوی و اخیراً حجت‌الاسلام نواب خبر داد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین فرحانی خاطرنشان کرد: همه مدارس فعال موجود سفیران در کمیته رأی گرفتند و هر مدرسه‌ای که کمیته مدارس تأیید کرده بود، در شورای گسترش نیز وارد شده‌اند.
 
وی با اشاره به اداره کادر و مدیران آموزش مدارس علمیه کشور و نصب این اداره در ساختار جدید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، گفت: واحدهای آموزشی به معاونت‌های تخصصی واگذار شده است و تصمیم نهایی درباره یک واحد آموزشی در مجموعه‌ای از واحدها صورت می‌گیرد. /920/پ203/ع

ارسال نظرات