۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۲۷۲
با حضور علما و روحانیان؛

دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت الله روحانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت الله هادی روحانی، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران در بابل برگزار شد.
آيت الله روحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت الله هادی روحانی، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران روز گذشته با حضور علما، روحانیان، شخصیت های کشوری و استانی در حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل برگزارشد.

حجت الاسلام حسن روحانی، امام جمعه بابل و فرزند آیت الله روحانی(ره) در این مراسم، ولایت مداری و دلدادگی به ائمه معصومین(ع) را از جمله ویژگی های بارز آیت الله روحانی عنوان کرد و گفت: ایشان همواره در سخنرانی ها و دیدارهایشان بحث تبعیت از ولایت  ورهبری را مورد تأکید قرار می دادند.

وی، زندگی آیت الله روحانی(ره) را یادآورزندگی امام بزرگوار دانست و خاطرنشان کرد: ایشان ارادت خاصی به امام راحل داشتند و سعی می کردند در دوران زندگی خود ادامه دهنده مکتب امام راحل باشند.

امام جمعه بابل با بیان این که آیت الله روحانی خدمت به مردم را افتخاری برای خود می دانست، تصریح کرد: ایشان همیشه تأکید می کردند که باید در خدمت به مردم بود و این مسأله را در هر جایی به مسؤولان گوشزد می کرد.

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر این که آیت‌الله روحانی(ره) از برجستگان و استوانه‌های انقلاب بود، گفت: ایشان مبارزی نستوه و خستگی‌ناپذیر بود که همراه با اهداف امام و انقلاب گام برمی‌داشت.

لاریجانی، ساده زیستی و قناعت را از مهم‌ترین ویژگی‌های زندگی آیت‌الله روحانی(ره) برشمرد و یادآور شد: وی در زندگی سیاسی و اعتقادی خود نیز تقوای الهی پیشه کرده بود. 

گفتنی است، دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت الله روحانی عصر روز گذشته با سخنرانی علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار، علما، روحانیان و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل برگزار شد./950/پ203/س
ارسال نظرات