۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۷۰۸
فرمانده سپاه قم:

روحانیت در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان با تمام توان ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه قم با اشاره به نقش تاریخی حوزه های علمیه، روحانیت و علما در حراست از اسلام و انقلاب، تاکید کرد: روحانیت در عرصه مقابله با توطئه های نرم دشمنان ایستادگی کرده و روشنگری لازم را انجام داده است.
ديدار اعضاي ستاد يادواره شهداي روحاني استان قم با آيت الله مکارم شيرازي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع)استان قم عصر یک شنبه در دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای روحانی استان با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، گزارشی از فعالیت های سپاه ارائه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه استان قم شش هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، نقش روحانیت و حوزه های علمیه را در دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی بسیار برجسته توصیف و تاکید کرد: باید نقش حوزه و روحانیت در دفاع مقدس برای جامعه و به ویژه نسل جوان تبیین شود.

سردار مهدوی نژاد با اشاره به اینکه در راستای گرامی داشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم اقدامات خوبی انجام شده است، بیان داشت: برگزاری یادواره شهدای روحانی فرصتی مناسب برای تبیین نقش حوزه های علمیه و روحانیت در هشت سال دفاع مقدس است.

مهدوی نژاد از روحانیان به عنوان هادیان و راهنمایان جامعه یاد کرد و با اشاره به نقش روحانیت در ادوار مختلف تاریخ ایران و انقلاب اسلامی گفت: روحانیت در عصر خفقان همچون ستارگانی درخشیدند و راه را به ما نشان دادند و امروز بر ما واجب است که راه آنان را ادامه دهیم.

وی گفت: در دفاع مقدس نیز شخصیت های بزرگ حوزوی در صف مقدم دفاع مقدس حضور داشتند و این حضور مایه دلگرمی و تشویق بیش از پیش رزمندگان دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه قم تاکید کرد: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به جنگ ما آمده اند و خوشبختانه روحانیت و حوزه های علمیه در این عرصه نیز با تمام توان ایستادگی و روشنگری کرده اند و راه را به ما نشان داده و می دهند.

سردار مهدوی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امیدواریم با رهنمودهای مراجع تقلید و علما بتوانیم در راه خدمت به نظام مقدس اسلامی و پیمودن راه شهدا بیش از بیش موفق باشیم و رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. /924/پ202/ع

ارسال نظرات