۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۷۹۰
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب:

دشمن کینه روحانیت را از زمان میرزای شیرازی در دل دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به این که عمل به هنگام و به اندازه در شرایط فعلی ضروری است، بیان داشت: پیروی مردم از رهبری در مواضع گوناگون مانند حماسه نهم دی نمونه ای از عمل به هنگام است.
فرمانده سپاه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع)، 24 خرداد ماه در همایش رابطان بسیجی نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع)، سپاهیان را سربازان انقلاب اسلامی معرفی و خاطرنشان کرد: بر شما لازم است تمام تهدیدهای دشمنان را رصد کنید و در عرصه حفظ نظام قدم بردارید.

وی دشمنان انقلاب را ضعیف شده دانست و گفت: امروز دشمنان از آرمان‌های بلند خود دست کشیده‌اند و در فکر حفظ خود هستند، از این رو موضع فعال آنها به موضع انفعال تبدیل شده است.

فرمانده سپاه علب بن ابی طالب(ع) با اشاره به نمونه های ضعف دشمن مانند اتفاقات اخیر در روز نکبت، شکست لیبرالیسم در جهان و تجمع مردم در اسپانیا تصریح کرد: امروز دشمن در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

وی با بیان این که شیطان نفس بزرگترین دشمن انسان است، ابراز داشت: این دشمن درونی در تمام عرصه‌ها حضور پیدا می‌کند و با ترفندهای مختلف درصدد انحراف مردم و سربازان از مسیر حق است.

سردار مهدوی نژاد در ادامه با اشاره به ریزش افراد مختلف در مدت سی ساله انقلاب خاطرنشان کرد: برخی در جریان مبارزات فریب این دشمن درونی را خوردند و به مردم القا می‌کردند که مبارزه به شیوه امام راحل نادرست است.

وی با بیان این که ترفند دشمن امروز پیچیده تر از گذشته است، توصیه کرد: شما حاضران که در عرصه عقاید سپاه مشغول به فعالیت هستید باید بیشتر از همه مراقب کید شیطان باشید و با فعالیت بیشتر خود و دیگران را از شر شیطان درونی نجات دهید.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این که عمل به هنگام و به اندازه در شرایط فعلی ضروری است، بیان داشت: پیروی مردم از رهبری در مواضع گوناگون مانند حماسه نهم دی نمونه ای از عمل به هنگام است.

وی با بیان این که از زمان میرزایی شیرازی دشمنان، روحانیت و مراجع را به عنوان یک مرکز ثقل شناختند، اظهار داشت: دشمنان در زمان های گوناگون مانند دوران اصلاحات که یک سید روحانی را در مقابله مذهب قرار داده اند، در برابر این مرکز ثقل حساسیت و کینه خاصی دارند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) بیان داشت: عده ای در برابر ولایت فقیه نامی از امام زمان(عج) را می‌برند.

وی با اشاره به این که حاکمیت اسلامی و رهبری دو نعمت بزرگ است، ابراز داشت: برای حفظ این دو نعمت مراقب تهدید های دشمنان و فریب شیطان درونی باشید.

گفتنی است، همایش مدیران بسیجی نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) امروز 24خرداد ماه با حضور روحانیان و بسیجیان و برخی از مسؤولان و فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب(ع) در اردوگاه ولایت قم برگزار شد./921/پ202/ع

ارسال نظرات