۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۴۹۵

رئیس جمهور به تبریز سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ دکتر احمدی نژاد در سفر یک روزه با هدف افتتاح چند پروژه عمرانی و صنعتی به استان آذربایجان شرقی سفر خواهد کرد.
سفر احمدي نژاد
فرخ مسجدی، معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان پنج شنبه هفته جاری برای افتتاح چند پروژه مهم ملی به آذربایجان شرقی سفر می کند.

وی با بیان اینکه تعدادی از وزرای دولت نیز رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد، گفت: افتتاح رسمی قطعه نهایی آزادراه تبریز ـ زنجان محور تبریز ـ بستان آباد و تونل های دوقلوی شیبلی از مهمترین برنامه های رییس جمهور در این سفر است.

مسجدی با بیان اینکه این هفتمین سفر رئیس جمهور طی شش سال گذشته به استان آذربایجان شرقی است، افزود: افتتاح کارخانه فولاد سهند در عجبشیر و افتتاح کشت و صنعت آذربایجان خاوری و چند پروژه مهم از دیگر برنامه های رییس جمهوری خواهد بود.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به روند اجرای مصوبات هیئت دولت در آذربایجان شرقی گفت: تا پایان خرداد ماه سال 90 به طور میانگین 71 درصد از 624 مصوبه و توافق سفرهای استانی هیات دولت به این استان محقق شده است.

وی ادامه داد: در کل مصوبات و توافقات سه دور سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی 301 مورد اقدام شده، 167 مورد در دست اقدام ، 193 مورد در دست پی گیری و 26 مورد اقدام نشده است./935/پ203/س
ارسال نظرات