۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۷۸۹
احمدی‌نژاد:

ایران اسلامی تحت حاکمیت توحید به تعالی رسیده است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور گفت: اگر یک مکتب در اندیشه، عمل و زندگی مردم رفاه و سعادت را نیاورد، قادر به دفاع از خود در صحنه‌های فکری جهان نخواهد بود.
محمود احمدي نژاد، رييس جمهور


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، دکتر احمدی نژاد امروزبا حضور در شهرستان عجب شیر ضمن افتتاح مجتمع گسترش فولاد سهند از شرکت‌های وابسته به گروه سرمایه‌گذاری گسترش فولاد تبریز بازدید کرد.

رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح های صنعتی عجبشیر با اشاره به غیرت دینی و تاریخ علم فقاهت آذربایجان اظهار داشت: علما و بزرگان این دیار در سده‌های اخیر پرچمدار عزت و مدافع راستین اندیشه و ارزش‌های انقلابی ایران بوده‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که هدف اصلی بعثت پیامبر اعظم(ص) با درهم شکستن همه طاغوت‌ها محقق می‌شود، خاطر‌نشان کرد: حادثه بعثت با حادثه بزرگ‌تری کامل خواهد شد و آن برقراری حکومت الهی با ظهور حضرت مهدی(عج) در سراسر جهان است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که ملت ایران منتظر واقعی و راستین عدالت‌گستر عالم هستند، خاطر‌نشان کرد: انتظار ما به معنای حرکت‌کردن و زندگی‌کردن است، نه نشستن، باید احساس نیاز کرده و شرایط را برای ظهور آن حضرت مهیا کنیم.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تسریع در عمران و آبادانی ایران اسلامی در دولت نهم و دهم در مقایسه با دیگر دولت‌های گذشته اظهار داشت: عده‌ای می گویند درآمدهای نفتی بیشتر شده؛ اما باید گفت‌ در مقابل گران شدن نفت، قیمت جهانی اجناس نیز بالا رفته است.

وی ادامه داد: باید ایران را ساخت و این کار تنها به حرف نیست، همه ایرانی ها باید در همه بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کار کنند و دست به دست هم داده و ایران را به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل کنند.

رییس‌جمهور با بیان این‌که ساختن ایران مأموریتی الهی است، گفت: اگر یک مکتب در اندیشه، عمل و زندگی مردم پیشرفت، رفاه و سعادت را نیاورد، قادر به دفاع از خود در صحنه‌های فکری جهان نخواهد بود.

احمدی‌نژاد در پایان با تاکید بر عزم و همت همگانی در آبادانی ایران اسلامی تأکید کرد: باید بتوانیم به دنیا بگوییم که ایران تحت حاکمیت توحید و عدالت به پیشرفت و عدالت رسیده است.

گفتنی است، دکتر احمدی نژاد صبح امروز به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و صنعتی وارد استان آذربایجان شرقی شد./935/پ203/س

ارسال نظرات