۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۹۹۰
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

جشن میلاد حضرت ولی عصر در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جشن میلاد حضرت مهدی موعود(عج) با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در اهواز برگزار شد.
جشن ميلاد امام زمان(عج) در بيت نماينده ولي فقيه در استان خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جشن میلاد حضرت مهدی موعود(عج) صبح امروز با حضور آیات موسوی جزایری و حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسؤولان محلی و استانی و اقشار مختلف مردم در بیت امام جمعه اهواز، برگزار شد.

در بخش نخست این مراسم آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، ملبس شدن به لباس روحانیت را خدمت و سربازی برای امام زمان(عج) دانست و گفت: عزیزانی که در این روز بزرگ به لباس مقدس روحانیت ملبس شده اند به منزله انتخاب آنان از سوی خداوند برای سربازی و خدمت به امام زمان(عج) است.

مدرس خارج فقه و اصول، تصریح کرد: باید سربازی امام زمان(عج) را به خوبی انجام دهیم و این خدمت نباید همراه با ریا، طمع و اسم و رسم دنیایی باشد؛ چراکه همه پوچ و توخالی است و مورد عنایت و نظر حضرت حجت بن الحسن(عج) قرار نخواهد گرفت.

امام جمعه اهواز، تأکید کرد: ورود در صنف نوکری صحیح و درست امام زمان(عج) از بهترین خوبی ها و زیبایی های عالم است که سبب سرافرازی و سربلندی انسان در دنیا و آخرت می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر این که نوکری و خدمت به امام زمان(عج) مسؤولیتی بزرگ و خطیر است، اذعان داشت: مسؤولیت خدمت به امام زمان که نصیب قشر روحانیت شده، بسیار حساس است که از خداوند منان خواستاریم در این راه هیچ یک از روحانیان را دچار لغزش و دلسردی نکند.

گفتنی است، در این مراسم احمد طرفی، مداح خوزستانی و گروه تواشیح فرهنگ سرای علوی با قرائت شعر و سروده خود در وصف امام زمان(عج) به محفل جشن امام زمان(عج) شعور و شعف خاصی بخشیدند.

گفتنی است، در این مراسم تنی چند از طلاب حوزه علمیه خوزستان در آیینی زیبا و باشکوه به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند./9461/پ203/س
ارسال نظرات