۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۹۶۰۶
عضو مجلس خبرگان رهبری:

اقتدار نظام اسلامی در دنیا مثال‌زدنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اراده و توانمندی جوانان ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی است، گفت: امروز کشورمان با تکیه بر نسل جوان در حوزه‌های مختلف مقتدرتر از هر زمان دیگری نقش‌آفرینی می کند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیر و جمعی از کارکنان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در ساری ضمن تبریک ششم مرداد، ترویج صحیح فرهنگ کار در جامعه را ضروری دانست و گفت: متأسفانه هنوز فرهنگ صحیح کار کردن در کشور نهادینه نشده است.

وی با بیان این که کشور امروز نیازمند نیروهای کارآزموده و توانمند دارد، افزود: اگر نیروهای کار ما توانمند نباشند نمی توانیم در عرصه های مختلف رشد داشته باشیم.

امام جمعه ساری، آموزش را نیاز ضروری نسل جوان برای ورود به چرخه کار دانست و با بیان این که اگر نیروی کار ما آموزش های لازم در رشته مورد را ندیده باشد نمی تواند در آن حوزه موفقیتی کسب کند، ادامه داد: امروز در کشورهایی که در پی رشد و بالندگی صنایع مختلف هستند داشتن نیروی کار با تجربه بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اشتغال مولد و پایدار را نیازمند تبدیل شدن دانش تئوری و نظری به عمل و اجرا دانست و خاطرنشان کرد: تنها‌ داشتن یک مدرک دانشگاهی نمی تواند ملاک مناسبی برای ورود به چرخه کار و تولید باشد.

وی با تأکید براین که مهارت فنی به همراه تحصیلات دانشگاهی می تواند زمینه ورد یک فرد به چرخه کار و تولید را فراهم کند، تصریح کرد: امروز آموزش فنی و حرفه ای نقش تأثیرگذاری در تربیت نیروی کار توامند در جامعه بر عهده دارد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف علمی، آموزشی و صنعتی در دنیا جزء کشورهای برتر محسوب می شود، ادامه داد: اگر بتوانیم نیروی کارآزموده را در صنایع و دیگر بخش های کشور افزایش دهیم به یقین این جایگاه ارتقا خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اراده و توانمندی جوانان ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی است، خاطرنشان کرد: امروز کشورمان با تکیه بر نسل جوان در حوزه های مختلف مقتدرتر از هر زمان دیگری نقش آفرینی می کند./950/پ202/س
ارسال نظرات