۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۳۵۵
همزمان با روز خبرنگار؛

استاندار قم از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روز خبرنگار، استاندار قم ضمن بازدید از خبرگزاری رسا، با مدیرعامل، اعضای هیات تحریریه و خبرنگاران این رسانه حوزوی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
بازديد استاندار قم از خبرگزاري رسا در روز خبرنگار بازديد استاندار قم از خبرگزاري رسا در روز خبرنگار


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت الاسلام محمدحسین موسی پور، استاندار قم پیش از ظهر دوشنبه، هفدهم مردادماه همزمان با سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار در خبرگزاری رسا در قم حضور یافت و از این رسانه حوزوی بازدید کرد و در جریان فعالیت های این خبرگزاری قرار گرفت.

استاندار قم در این بازدید که محمدحسین استادآقا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، عبدالسعید حقیقی مقدم، فرماندار و شماری از معاونان وی نیز حضور داشتند، ضمن گفت‌و‌گو با مدیرعامل و اعضای هیات تحریریه خبرگزاری رسا، روز خبرنگار را به خبرنگاران این رسانه حوزوی تبریک گفت و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

حجت‌الاسلام موسی‌پور فعالیت‌ها و اقدامات خبرگزاری رسا را ستودنی دانست و ابراز داشت: این رسانه حوزوی فعالیت مناسب خبری دارد لکن‌ هنوز نتوانسته خود را به مخاطبان خود اعم از طلاب، حوزویان، اساتید و بزرگان حوزه و دیگران معرفی کند که باید این خلا با برنامه ریزی مناسب برطرف شود.

وی با بیان توصیه‌هایی به منظور ارتقای کار خبرگزاری، خواستار تشکیل اتاق فکری متشکل از اندیشمندان حوزوی و علما در خبرگزاری رسا شد و اظهار داشت: با استفاده از نظرات نخبگان و اندیشمندان حوزوی خبرگزاری رسا می تواند طرح های جدیدی را ارائه دهد.

حجت الاسلام موسی پور تاکید کرد: با همفکری می توانید بسیاری از مؤلفه ها و موضوعات را در سطح این خبرگزاری مطرح کنید و این مساله به ارتقای کار خبرگزاری نیز کمک می کند.

استاندار قم با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در افکار عمومی گفت: خبرگزاری رسا با توجه به حوزوی بودنش باید نسبت به کیفیت، دقت، صحت و سپس سرعت اخبار خود توجه ویژه‌ای داشته باشد چرا که به عنوان یک خبرگزاری مرجع مورد بازدید قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار‌ حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا اقدامات،‌ فعالیت ها و عملکرد این رسانه حوزوی را در راستای پوشش، انعکاس و تولید اخبار حوزوی تشریح کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا،‌ ویژگی همکاران خبری خود را طلبه بودن و عمل بر اساس وظیفه عنوان و گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری برای حوزویان ارائه کرد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات