۱۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۹۱۳

رژیم صهیونیستی مجددا شیخ حسن یوسف را بازداشت کرد

خبرگزاری رسا ـ رژیم صهیونیستی، بار دیگر، نماینده پارلمانی و عضو شورای قانونگذاری حماس را که چندی پیش پس از شش سال حبس آزاده شده بود، بازداشت کرد.
شيخ حسن يوسف
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسن یوسف از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس و نماینده پارلمانی این جنبش که چندی پیش، پس از حبس شش ساله در زندان های رژیم صهیونیستی، آزاد شده بود، باری دیگر به همراه همسر و فرزندانش در راه بازگشت از شهر جنین در ایست بازرسی زعتره واقع در جنوب نابلس به دست نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به مدت چند ساعت بازداشت و سپس به مکان نامعلومی منتقل کردند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که اشغالگران صهیونیست، این نماینده پارلمان فلسطین را چهار هفته پیش، پس از شش سال بازداشت آزاد کرده بودند.

دکتر احمد بحر، نایب رییس مجلس قانونگذاری، بازداشت شیخ حسن یوسف، نماینده پارلمانی جنبش حماس را محکوم کرد و گفت: سیاست هدف قرار دادن نمایندگان قادر به شکستن اراده مردم و از بین بردن حقوق و آرمان ها و اصول ملی آنها نخواهد بود.

گفتنی است که شیخ حسن یوسف 56 ساله اهل شهر رام الله است و از برجسته ترین سران جنبش حماس در کرانه باختری. وی برای چندین سال، سخنگوی رسمی این جنبش در این منطقه بود و بارها از سوی رژیم صیهونیستی بازداشت و زندانی شد. در خلال بازداشت قبلی به عنوان عضو شورای قانونگذاری این جنبش انتخاب شد./981/ب902/گ
ارسال نظرات