۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۱۴۰

شماره جدید ماهنامه مبلغان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ یکصد و چهل و چهارمین شماره ماهنامه اطلاع رسانی، پژوهشی و آموزشی مبلغان، ویژه شهریور و مهر 1390 از سوی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه منتشر شد.
مبلغان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یک صد و چهل و چهارمین شماره ماهنامه اطلاع رسانی، پژوهشی و آموزشی مبلغان منتشر شد.

«سعه صدر و تبلیغ؛ عرضه اعتقادات بر اهل بیت(ع)؛ آیات مرتبط با رخدادها؛ حلم و بردباری در تبلیغ؛ رازهای موفقیت در نویسندگی؛ آبروبانی در اسلام؛ ولایت ائمه(ع)،‌روح عبادت؛ دوازده سال با ماهنامه مبلغان، خاطراتی از مقام معظم رهبری، سخنان مقام معظم رهبری و آّشنایی با پایگاه اینرنتی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، بخشی از مطالب این شماره از ماهنامه مبلغان است.

در بخشی از مقاله«حلم و بردباری در تبلیغ» می خوانیم:« اگرچه همه اقشار جامعه، نیازمند صفت حلم هستند؛ امّا کسانی که با علم سر و کار دارند و فعالیت علمی انجام می‌دهند بیشتر از همه،‌ نیازمند این عنصر ارزشمند می‌باشند؛ اگر حلم و بردباری در اهل علم نباشد، آفتها، آسیبها و موانع بزرگی در مسیر رشد و کمال علمی آنان پدید خواهد آمد. ضرورت وجود حلم و بردباری در اهل علم آن‌قدر زیاد است که رسول اکرم(ص) از بین تمام فضایل، حلم را بهترین و زیباترین صفت برای همراهی با علم می‌دانند».

همچنین در بخش خاطرات مقام معظم رهبری، خاطره ای با عنوان «مردی و کاری!» به این صورت نقل شده است:«من یک وقت زمان ریاست‌جمهورى، در شوراى عالى انقلاب فرهنگى جمله‌اى را از کتاب «سیاست‌نامه» خواجه نظام‌الملک نقل کردم. این کتاب، یکى از توصیه‌هایى که به شاهِ زمان خودش مى‌کند، این است: «زنهار! مردى را دو کار مفرمایى؛ مردى و کارى!».

در بخش معرفی پایگاه های اینترنتی، این شماره از ماهنامه مبلغان، پایگاه اینترنتی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، اینگونه معرفی شده است:« پایگاه اینترنتی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، به نشانی اینترنتی « http://www.tebyan.net » با هدف ارائه مطالب و محتواهای دینی با استفاده از تکنولوژی روز،‌ راه اندازی شده است.

این پایگاه اینترنتی از بخشهای مختلفی همچون،‌ دین و اندیشه، دانش و فناوری، خانواده و زندگی، ورزش، جامعه و سیاست، تغذیه و سلامت، هنر، کودک و نوجوان، ادبیات، هنر مردان خدا، مشاوره، زبانهای خارجی، حوزه علمیه و کتابخانه متنی تبیان تشکیل شده است».

ماهنامه اطلاع رسانی، پژوهشی و آموزشی مبلغان به مدیر مسؤولی محمد حسن نبوی با شمارگان 7300 نسخه،‌ ویژه شهریور و مهر 1390 منتشر شده است.

علاقه مندان به دریافت این ماهنامه می توانند با نشانی قم ـ 45 متری صدوق ـ‌ 20 متری فجر ـ خیابان دانش ـ مرکز آموزش های تخصصی تبلیغ، دفتر نشریه مبلغان، صندوق پستی 868-37185 مکاتبه یا با شماره 2933190 پیش شماره 0251 تماس بگیرند./919/

ارسال نظرات