۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۹۳۷
امام جمعه جدید شوشتر:

نماز جمعه نهادی برای مطالبه کردن مشکلات مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر، خواستار توجه جدی مسؤولان جهت حل مشکلات مردم شد و اظهار داشت: نماز جمعه جایگاهی برای مطالبه کردن و تذکر مشکلات مردم به مسؤولان است.
حجت الاسلام سليماني، امام جمعه بهبهان/2
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه جدید شوشتر روز گذشته در جلسه شورای اداری این شهرستان، با تأکید بر توجه ویژه به نهاد نماز جمعه، اظهار داشت: نماز جمعه روابط عمومی دستگاه‌های دولتی نیست بلکه نهادی برای پیگیری کردن مشکلات مردم و جامعه می باشد.

امام جمعه شوشتر با بیان این که متأسفانه برخی از مسؤولان فقط در هفته ای که به دستگاه آنان مربوط است حضور می یابند، تاکید کرد: مسؤولان باید نماز جمعه‌ای باشند و همواره با حضور خود در هر هفته به مشکلات مردم از زبان امام جمعه گشود دهند.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: امام جمعه به تنهایی قادر به رفع مشکلات جامعه نیست بلکه باید با همیاری مسؤولان هر شهرستان گامی را در راستای رفع مشکلات مردم باشند.

وی با اشاره به این که نماز جمعه جایگاه وحدت و برادری است، خاطر نشان کرد: نماز جمعه جایگاهی برای معنویت، وحدت و ولایت است و همگی باید زیر خیمه ولایت در جامعه تلاش کنیم تا توسعه را برای جامعه به ارمغان آید.

در بخش دیگری از این جلسه، حجت‌الاسلام سید محمد سادات‌ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نادیده گرفتن تلاش‌های مسئولان نوعی بی انصافی است که باید هر کس را به اندازه کاری که انجام داده تکریم کنیم اما نباید کارهای انجام شده را نادیده بگیریم، چرا که نوعی اجحاف در حق مسؤولان خدمتگذار است./9463/د102/ص
ارسال نظرات