۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۴۳۱۷
عضو خبرگان رهبری:

پیشگیری از وقوع جرم اولویت کاری نیروی انتظامی باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: پرسنل نیروی انتظامی بایستی با حفظ کرامت انسانی افراد به مقابله با مجرمان و پیشگیری از وقوع جرائم بپردازند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان مراغه اظهار داشت: پلیس مردمی جایگاهی ارزشمند و مستحکم در جامعه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که امروز بیش از گذشته نیازمند پلیس درونی در آحاد جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: با این حال پرسنل نیروی انتظامی بایستی با حفظ کرامت انسانی افراد به مقابله با مجرمان و پیشگیری از وقوع جرائم بپردازند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر گسترش کار فرهنگی پلیس در جهت ترویج آموزه‌های دینی و احکام الهی گفت: نگهبانی و پاسداری از حقوق مردم دارای اجر بسیار معنوی بوده و جهاد در راه خدا محسوب می شود، از این رو پیشگیری از وقوع جرم باید در اولویت کاری نیروی انتظامی باشد.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه نیروی انتظامی آیینه ‌دار نظم و امنیت در جامعه است، گفت: رسالتی که نیروی انتظامی در راستای حفظ نظم و امنیت جامعه اسلامی و ارزش‌های اسلامی دارند، بسیار سنگین بوده و پرسنل خدوم انتظامی باید با خلوص نیت وظایف خود را تنها برای رضای خداوند متعال و آسایش عمومب انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی باید با دیانت و هوشیاری وظایف خود را انجام دهند، اظهار داشت: اعمال قانون اگر همراه با برخورد مناسب می تواند تاثیر به سزایی در رفتار افراد متخلف در جامعه بگذارد و حضور مستمر نیروهای نظامی و انتظامی در بین مردم باعث جلوگیری از بسیاری بزهکاری ها در اجتماع می شود.

همچنین سرهنگ غلامحسین عزیزی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی مراغه از کاهش یازده درصدی جرایم در این شهرستان در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد./935/پ202/س
ارسال نظرات