۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۸۸۰
در آستانه دهه ولایت؛

ویژه برنامه‌های اوقاف ‌خوزستان تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه استان خوزستان همزمان با دهه ولایت تشریح شد.
اوقاف
حجت الاسلام سیدعلی میرمحمدی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تشریح ویژه برنامه‌های این سازمان همزمان با دهه ولایت و عید غدیر خم در استان خوزستان پرداخت.

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده از سوی اداره اوقاف همزمان با دهه ولایت اظهار داشت: برگزاری 150 مراسم شبی با قران، راه اندازی 15 ایستگاه صلواتی از برنامه های اداره اوقاف استان خوزستان در بقعه‌های متبرکه و حرم امامزادگان در سراسر استان خوزستان است.

حجت الاسلام میرمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی 15 نمایشگاه کتاب و عکس نیز همزمان با دهه ولایت در بقعه های متبرکه استان دایر می شود.

این مقام مسؤول به برگزاری 200 برنامه جشن و سخنرانی اشاره کرد گفت: در نظر داریم تا پنج جشن بزرگ در شهر های اهواز، دزفول، بهبهان، شوش و آبادان به صورت متمرکز به اجرا در آوریم.

سرپرست اداره اوقاف استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: چاپ 25 هزار عنوان برچسب در رابطه با فضائل حضرت علی(ع)، کلام ائمه اطهار و تهیه، توزیع و نصب بروشور و معرفی غدیر در اماکن متبرکه در را راستای شفافیت عظمت غدیر ده هزار از برنامه های اداره اوقاف خوزستان در نهادینه کردن فرهنگ غدیر در بین جوانان و نوجوانان است.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری مسابقه با محوریت حفظ خطبه غدیر خبر داد./9464/پ203/س

ارسال نظرات