۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۷۴۲۹

طلاب بسیجی مدرسه سفیران هدایت تبریز گردهم آمدند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته بسیج گردهمایی بسیجیان طلبه و روحانی مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز برگزار شد.
گراميداشت هفته بسيج
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، فرمانده بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی، امروز در همایش بسیجیان طلبه حزوه علمیه سفیران هدایت تبریز اظهار داشت: ‌دشمن با شکست در عرصه های نظامی و سخت افزاری، امروز از پیشرفته‌ترین امکانات و بالاترین قدرت‌های رسانه‌ای برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می کند.

وی با تاکید بر این‌که استکبار به دنبال تاثیرگذاری بر افکار و عقاید مردم کشورمان است، افزود: آنها به دنبال این هستند تا فرهنگ بسیجی را از ما بگیرند اما مهم‌ترین کار بسیج در شرایط امروز باید حفظ، تبیین و توسعه تفکر بسیجی و نهادینه کردن آن در رفتارها باشد.

حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه بسیج راهکارهای مقابله با جنگ را طراحی کرده است، تاکید کرد:‌ کشورمان باید در حوزه جنگ نرم موضع تهاجمی داشته باشد و با ایجاد اتاق فکر به دشمن تهاجم کند، چرا که نقاط قوت زیادی داریم که می‌توانیم این تهاجم را مدیریت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه دشمنان نظام با هجمه های فرهنگی شدید سعی در بی فروغ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند، تصریح کرد: امروز شاهدیم دشمنان در عرصه جنگ نرم با استفاده از ماهواره، اینترنت و تبلیغات گسترده سعی در ترویج انحراف‌های اخلاقی در میان جوانان دارند.

حجت الاسلام سرایی ترویج فرقه های نوظهور و ضاله، عرفان کاذب، ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی غرب، بی توجهی به اعتقادات دینی و مذهبی و انحراف در فرهنگ شیعی را از ‌ترفندهای رسانه‌ای استکبار جهانی دانست و گفت: دشمن بیدار است و لحظه به لحظه در حال توطئه چینی علیه نظام است.

وی گفت: طلاب و روحانیان بصیر و آگاه بسیجی باید با حضور در فضای سایبری و نیز برگزاری جلسات مختلف اعتقادی و سیاسی با سعی و تلاش شبانه‌روزی مقابل شبهات دشمنان در این جنگ نرم مقابله کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات