۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۷۵۰۹
آیت الله علم الهدی:

شهدای روحانی پیشتازان راهی هستند که مردم را به آن دعوت می‌کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد با مقایسه آمار شهدای روحانی نسبت به سایر اقشار‌ گفت: شهدای روحانی نشان دادند خود پیشقراول راهی هستند که مردم را به آن فرا می‌خوانند‌.
آيت الله سيداحمد علم الهدي امام جمعه مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد، صبح امروز در اجلاسیه بزرگ 533 شهید روحانی استان های خراسان که در محل تالار صبای مشهد برگزار شد، با اشاره به آیه «رجال لاتلهیهم ذکر ولا بیع عن ذکر الله...» افزود: یادواره شهدای روحانی نمایشگر نقطه اوج ایثارگری و خدمتگزاری در درگاه امام زمان(عج) از سوی افرادی است که از ابتدای زندگی مسیر این خدمت در رکاب امام را انتخاب کرده اند.

وی اظهار کرد: جانفشانی شهدا در عرصه دفاع مقدس در پاسداری از حریم مقدس اسلام و انقلاب، تبیین کننده نقطه نهایی جایگاه یک روحانی است که هر اندازه در کسب مراتب علمی و موقعیت‌های مختلف اجتماعی هم تلاش کند، بدان نمی رسد.

امام جمعه مشهد، مقصود نهایی روحانیت را فداشدن در رکاب امام زمان(عج) دانست و گفت: آنچه به ما عظمت می‌بخشد درک این مقام و موقعیت عظیم است که در آن، سفره شهادت گسترده می‌شود.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع)، نمایندگان خراسان در مجلس، نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان و سایر مسوولان استانی همراه بود، به طور مستقیم از شبکه جهانی معارف و سیمای استانی خراسان رضوی پخش شد./930/پ203/س

ارسال نظرات