۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۹۱۲
سردار نقدی:

فتنه گران 88 از فرهنگ ولایتمداری مردم غافل بودند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شرایط حاکم در ایران بسیار متفاوت از دیگر کشورهای منطقه ای یا اروپایی است، در ایران اسلامی فرهنگ ولایت‌مداری و تبعیت از عاشورا و غدیر حاکم است، فتنه گران غافل از این اصول مهم نظام بودند.
سردار نقدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در جمع فرماندهان و رزمندگان سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در تبریز، اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی پس از انتخابات سال 88 در برنامه ای از پیش تعیین شده کمر همت به براندازی نظام اسلامی بسته بودند.

وی با بیان این‌که غرب سرمایه گذاری کلانی بر ناآرامی های پس از انتخابات کرده بود، خاطر نشان کرد: حمایت از اغتشاشگران، پوشش رسانه ای گسترده حوادث ایران، اعلام همبستگی با فتنه گران و سخنان ضدایرانی مقامات غربی همه حکایت از سناریویی سوخته علیه ایران اسلامی بود.

 نقدی با بیان این‌که تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از فتنه های مختلف علیه نظام بوده است، افزود: ملت ایران با عبور از کوران فتنه ها و شناخت حقیقت فرهنگ عاشورایی و ولایی، اجازه نداده اند دشمنان لحظه ای جسارت و هتک حرمت نسبت به کیان ایران اسلامی داشته باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران ریشه در عاشورا و فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(ع) دارد، تصریح کرد: هر چند فتنه‌گران در جریانات سال 88 تمام توان اطلاعاتی و جاسوسی خود را برای آشفته‌کردن کشور به کار بستند، اما عشق به اباعبدالله الحسین (ع) حماسه ای ماندگار در تاریخ رقم زد که آینده گان همواره از 9 دی به نیکی یاد خواهند کرد.

‌نقدی با بیان اینکه فتنه‌گری‌های سال 88، پاسخی قاطع جز 9 دی ماه نداشت، ادامه داد: شرایط حاکم در ایران بسیار متفاوت از دیگر کشورهای منطقه ای یا اروپایی است، در ایران اسلامی فرهنگ ولایت مداری و تبعیت از عاشورا و غدیر حاکم است، فتنه گران غافل از این اصول مهم نظام بودند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از کج فهمی های اصلی فتنه گران این بود که فکر می کردند، مدل ها و رسم هایی که الان دیگر در غرب هم به بن بست رسیده، در این کشور اسلامی پیاده کنند، غافل از این‌که مردم دنیا امروزه فهمیده اند که آن نسخه های کهنه به درد نمی خورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان بیداری اسلامی را الهام گرفته از نهضت ماندگار 22 بهمن ملت ایران‌ دانست و ادامه داد: ملت‌های مظلوم و آزاده منطقه به دنبال یک فرمول و شیوه نوین زندگی هستند که جمهوری اسلامی ایران را بهترین گزینه برای ادامه جنبش عدالت طلبانه خود می‌دانند./935/پ201/س
ارسال نظرات