۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۲۰۶
در گفت و گو با رسا مطرح شد؛

موضع گیری امام جمعه مراغه نسبت به درج یک خبر در رسانه ها

خبرگزاری رسا ـ یکی از نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری نسبت به درج خبری در سایت های خبری این استان واکنش نشان داد.
حجت الاسلام و امسلمين پورمحمدي نماينده خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: روز گذشته یکی از سایت های خبری استان از انتصاب بنده به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان زنجان خبر داده بود که بنده اعلام می کنم؛ هنوز چیزی قطعی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: در این خبر عنوان شده که از سوی رهبر معظم انقلاب به بنده ابلاغی صادر شده و قرار است جمعه هفته جاری نماز جمعه زنجان را اقامه کنم، در حالی که بنده هیچ حکم یا ابلاغی را دریافت نکرده ام.

این نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: درست است که بنده جمعه هفته گذشته از مردم مراغه و نماز جمعه این شهر خداحافظی کردم و صحبت هایی در خصوص فعالیت بنده در زنجان شده است، اما همانطور که گفتم؛ هیچ چیزی معلوم نیست.

به گزارش خبرنگار رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی واعظی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان دو روز پیش در در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اعلام کرد: این آخرین نماز جمعه‌ای است که در خدمت مردم زنجان افتخار خطبه‌خوانی دارم.

وی با بیان اینکه استان زنجان علمای بزرگی داشته و دارد، افزود: دیار عالم‌پرور زنجان مهد اندیشه‌های ناب و گران سنگی همچون آیت‌الله شبیری است که باید قدر دانسته شود.

خطیب جمعه زنجان مردم زنجان را بهترین، رشیدترین، دلاورترین و عزیزترین مردم کشور برشمرد و یادآور شد: مردم زنجان بهترین خاطره دوران زندگی من محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: مردم زنجان با قدر دانستن حضور علمای بزرگ در این دیار می‌توانند آینده درخشانی را برای استان رقم زده و در توسعه و پیشرفت موفق باشند، استان زنجان به دلیل داشتن علمایی بزرگ و مردمانی نیک اندیش حرف‌های زیادی برای گفتن در عرصه‌های مختلف را دارد./935/ت301/ج
ارسال نظرات