۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۲۰۳۷۷
در شبکه جهانی سحر؛

اسلام هراسی در سینمای غرب به چالش کشیده می‌شود

خبرگزاری رسا ـ اسلام هراسی در سینمای غرب، دستمایه تولید مجموعه‌ای با همین نام در سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر شده است.
اسلام هراسي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، «اسلام هراسی در سینمای غرب» عنوان برنامه‌ای است که هم اکنون در حال تصویربرداری در انگلیس است.

این برنامه در 26 قسمت سی دقیقه ای تهیه می شود و جریان اسلام هراسی را در قالب بررسی فیلم های شاخصی چون مهلکه (کاترین بیگلو)، مرد آهنین(جان فاوریو)، مذاهب(لاری چارلز)، سریانا(استیون گاهان)، محاصره( ادوارد زوئیک)، اسامه (صدیق برمک)، لبنان (شمولیک ماعوز) بابل (آلخاندور گونزالس ایناریتو) از زبان کارشناسان ایرانی و غیر ایرانی مورد کنکاش قرار می دهد.

به گفته امیدوار تهرانی، تهیه کننده و کارگردان این مجموعه، طرح تولید این مجموعه در اردیبهشت ماه سال جاری به تصویب رسیده و از همان موقع پیش تولید آن شروع شده است اما به دلیل مشکلات زیادی که در زمینه انتخاب و هماهنگی کارشناسان برنامه وجود داشته، پیش تولید مجموعه به طول انجامیده است.

تهیه کننده مجموعه اسلام هراسی در دنیای غرب افزود: در هر برنامه ضمن نمایش دقایقی از یک فیلم، نظرات 3 کارشناس برای تحلیل لایه های مختلف آن ارائه می‌شود. تعدادی از این کارشناسان ایرانی هستند که عبارتند از دکتر سید محمدجواد مظلومی، دکتر محمد حسن خانی و دکتر منصور سقای بی ریا و تعداد دیگری نیز غیر ایرانی اند که هم اکنون گروه تولید در حال ضبط بخشهای کارشناسی با آنان است./916/د102/ع

ارسال نظرات