۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۹۶۳

بررسی موضوع«‌اولی الامر» در رادیو قرآن

خبرگزاری رسا ـ برنامه «حریم طه» رادیو قرآن صبح فردا به بیان ویژگی‌های اولی الامر می‌پردازد.
 راديو قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، حریم طه عنوان برنامه ای از گروه قرآن و تفسیر رادیو قرآن است که به بررسی آیات الهی مختص اهل بیت‌(ع) می پردازد.

این برنامه در بعد تفسیری به آیه59سوره مبارکه نسا که مربوط به اهل بیت (ع) است اشاره دارد و محمدعینی زاده با توجه به این آیه که خداوند می فرماید:" یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَطِیعُواْ اللّهَ وَأَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِی الأَمْرِ مِنکُمْ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِی شَیْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللّهِ وَالرَّسُولِ إِن کُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ ذَلِکَ خَیْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِیلاً" "ای اهل ایمان، فرمان خدا و رسول و فرمانداران (از طرف خدا و رسول) که از خود شما هستند اطاعت کنید، پس اگر در چیزی کار به نزاع کشد آن را به حکم خدا و رسول بازگردانید اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارید. این کار برای شما بهتر و خوش‌عاقبت‌تر خواهد بود, درخصوص ویژگی های اولی الامر مواردی را بیان می کند.

موضوع اصلی این برنامه برای روز پنجشنبه 22 دیماه توجه به رهبری به عنوان رکن اساسی هدایت جامعه است.

برنامه "حریم طه" به سردبیری مونا توسلی, تهیه کنندگی منصوره خسروی و گویندگی رضا خضرائی روزهای فرد ساعت 8:35به مدت 20 دقیقه از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود./956/د102/س



ارسال نظرات