۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۲۱۳۲۲

یادواره شهدای روحانی مشگین شهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه آخر ماه صفر، یادواره شهدای روحانی شهرستان مشگین شهر از توابع استان اردبیل برگزار شد.
شهداي روحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در یادواره بزرگداشت شهدای روحانی در مشگین‌شهر اظهار داشت: فتنه گران داخلی و خارجی در آستانه انتخابات مجلس، به دنبال اجرای همان سناریوی باطل سال 88 هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران دو امتحان بزرگ راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفند ماه را پیش رو دارند، تصریح کرد: ملت ایران درس آموخته مکتب ولایت بوده و بصیرت دینی خود را با تبعیت از ولایت فقیه کسب کرده اند، از این رو دشمنان بیهوده بودجه های خود را صرف بر اندازی نظام اسلامی ایران نکنند.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر این‌که آزموده را نباید دوباره آزمود، گفت: اتکای مردم به دو اصل ولایت و بصیرت هرگز اجازه هیچ گونه تحرکی را به فتنه گران نخواهد داد، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس دو عنصر نجات‌بخش برای رهایی از فتنه‌گری‌های مختلف دشمن است.

وی با تاکید بر نقش روحانیت در روشنگری آحاد جامعه در آستانه انتخابات مجلس گفت: عوامل فتنه در سال 88 با دخالت 17 سفارتخانه کشورهای غربی در تهران بیش از هشت ماه، کشور را دچار التهاب و تنش‌های مختلف کرد،‌ غافل از اینکه تدبیر مدیریت رهبری و بصیرت عاشورایی ملت ایران همه این توطئه‌ها را خنثی کرده و خواهد کرد.

حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان ینکه در دو سال اخیر جریان فتنه با همراهی جریان انحرافی در صدد موجه جلوه دادن چهره و حرکت حزبی خود هستند، افزود: مردم ماهیت فسادگونه این جریان را به خوبی می‌شناسد و هرگز به انتخاب افراد منتسب به این جریان‌ها رای نخواهد داد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه با اشاره به این‌که آمار شهدای روحانی به نسبت شهدای دیگر اقشار چند برابر است، گفت: روحانیت نه تنها در عرصه ها تبلیغی و کلامی، جامعه را به سمت سعادت دنیوی و اخروی رهنمون بوده اند، بلکه در عمل نیز ثابت کردند که خود عامل به گفته‌ها هستند.

وی با تاکید بر شناساندن سیره و منش زندگی شهدای طلبه و روحانی اردبیل در مدارس علمیه این استان افزود: شهدای روحانی تجلی ولایت مداران حقیقی در میدان عمل بوده اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم معنوی از خانواده های شهدای روحانی این شهرستان تجلیل به عمل آمد./935/پ202/س
ارسال نظرات