۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۲۱۶۶۲
فردا صورت می گیرد؛

سفر دو روزه مدیر حوزه های علمیه به مازندران

خبرگزاری رسا ـ مدیرحوزه علمیه استان مازندران، برنامه های سفر دو روزه آیت الله مقتدایی به این استان را اعلام کرد.
آيت الله مقتدايي
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به سفر دو روزه مدیر حوزه های علمیه کشور به استان برنامه های این سفر را اعلام کرد.

وی با بیان این که مدیر حوزه های علمیه صبح چهار شنبه در نخستین برنامه خود با اعضای شورای حوزه علمیه استان دیدار خواهد داشت، گفت: جلسه با استاندار مازندران به همراه اعضای شورای مدیریت حوزه دومین برنامه آیت الله مقتدایی در استان است که در دفتر آیت الله طبرسی صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام طاهری همچنین از کلنگ زنی ساختمان مدیریت حوزه علمیه مازندران با حضور آیت الله مقتدایی در ساری خبر داد و افزود: در این مراسم نیز نماینده ولی فقیه دراستان ودیگر مسؤولان استانی حضور خواهند داشت.

وی در ادامه سخنان خود از دیدار آیت الله مقتدایی با مسؤولان، جمعی از اساتید و مدیران مدارس علمیه مازندران در روز پنج شنبه خبر داد و گفت: این برنامه نیز در دومین روز سفر مدیر حوزه های علمیه کشور دردفتر آیت الله طبرسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام طاهری، سخنرانی آیت الله مقتدایی در یادواره شهدای روحانی شهرستان جویبار را از دیگر برنامه های دومین روز سفر مدیر حوزه های علمیه کشور به مازندران اعلام کرد و ادامه داد: ساختمان مدرسه علمیه ائمه اطهار جویبار نیز با حضور آیت الله مقتدایی کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرحوزه علمیه استان مازندران گفت: کلنگ زنی ساختمان مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) زرگر شهر بابل نیز آخرین برنامه سفر دو روزه آیت الله مقتدایی به استان است./950/ ت302/ص
ارسال نظرات