۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۰۴۲
امام جمعه شبستر:

انتخابات 12 اسفند تداوم حماسه 22 بهمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شبستر با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن سبب عقب نشینی دشمنان از مواضع ظالمانه علیه ایران شد، گفت: انتخابات مجلس نیز تداوم حماسه 22 بهمن خواهد بود.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر
حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شبستر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن و جلوه های زیبای حضور در صحنه مردم، نشان داد که این ملت همواره چشم به منویات ربری دارند و ولایت مداری را در عمل اثبات می کنند.

وی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن موجب عقب نشینی دشمنان از مواضع ظالمانه علیه ایران شد، خاطرنشان کرد: قطعا دشمنان از این حضور حماسی خوشنود نیستند؛ از این رو به دنبال شلیک آخرین تیرهای خود در آخرین روزهای سال خواهند بود، استکبار جهانی توطئه های مختلفی برای اجرا در آستانه انتخابات، روز برگزاری و پس از آن طرح ریزی کرده است.

حجت الاسلام محمدزاده با تاکید بر نگاه و توجه عمیق به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در آستانه انتخابات مجلس تصریح کرد: ایشان نسبت به تلاش چندین ماهه بوق‌های تبلیغاتی دشمن برای ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات هشدار داده اند که متأسفانه در داخل هم عده‌ای غافل بدون آن که بفهمند با دشمن مغرض هم صدا می‌شوند.

امام جمعه شبستر ادامه داد: معظم له بزرگ کردن مسائل کوچک و القای بی‌مبنای وجود بحران در کشور را از جمله روش‌های دشمنان برای مأیوس کردن ملت از انتخابات مجلس برشمردند و بر رقابت سالم و بدون تهمت و بدگویی تأکید داشته اند.

وی با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت نامزدهای مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمنان با چهره دوستانه وارد شده و به دنبال تحریک برخی جریان ها و نامزدهای مجلس در جهت تحرکات غیرقانونی و زیر پا گذاشتن اصول هستند، همان گونه که رهبری اشاره داشتند؛ فضای انتخاباتی باید سالم باشد و کسانی هم معترض بوده‌اند که به اعتراض آنها رسیدگی شده، اما هرگز عدم سلامت انتخابات وجود نداشته است.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خطبه های مهم نماز جمعه تهران که بازتاب جهانی داشت؛ تاکید کردند که ممکن است کسانی به نتایج نظارت شورای نگهبان معترض باشند و اعتراضشان هم درست باشد، اما وقتی یک نهاد مسؤول قانونی، تصمیمی می‌گیرد باید همه تسلیم باشند، این یعنی قانون مداری و احترام به حقوق ملت که باید نامزدهای انتخاباتی بیش از گذشته بدان توجه داشته باشند.

امام جمعه شبستر همچنین با تاکید بر تغییر نگرش مردم نسبت به نامزدهای مجلس اظهار داشت: ولی فقیه زمان توصیه داشتند که کسی نباید تصور کند که رد صلاحیت‌شدگان، مطلقا آدم‌های بی‌صلاحیت هستند چرا که آنها فقط برای نمایندگی مجلس، ‌احراز صلاحیت نشده‌اند؛ اما برای کارهای دیگر شاید دارای صلاحیت باشند./935/ت302/س
ارسال نظرات