۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۳۱۲۸
به دلیل توهین به امام زمان؛

نویسنده کویتی رسما از شیعیان عذرخواهی کرد

خبرگزاری رسا ـ نویسنده کویتی که مقاله ای توهین آمیز نسبت به عقاید شیعیان منتشر کرده بود به صورت رسمی از شیعیان عذرخواهی کرد.
محمد المليفي نويسنده سني کويت
به گزارش خبرگزاری رسا، محمد الملیفی، نویسنده کویتی که انتشار مقاله موهن وی درباره حضرت ولی عصر (عج) خشم و اعتراض شدید شیعیان این کشور را در پی داشت به صورت رسمی از شیعیان کویت به دلیل انتشار این مقاله عذرخواهی کرد.

وی در مصاحبه با روزنامه الوطن کویت گفت: اگر برادران شیعه بر این عقیده اند که بخشی از مقاله بنده توهین به مهدی منتظر (عج) بود از همه آنان به شدت عذرخواهی می کنم.

محمد الملیفی افزود: من احترام خاصی به اهل بیت (ع) دارم و به مهدی منتظر (عج) که در آخر الزمان ظهور خواهد کرد تا دنیا را پس از آنکه سراسر ظلم و جور شد به عدالت برساند نیز اعتقاد و ایمان دارم.

این نویسنده کویتی تصریح کرد: بنده درصدد فتنه انگیزی نبوده و آشوب طلبی را دوست ندارم و نمی خواهم وارد درگیری و نزاع های مختلف و مذهبی شود.

وی قرار است به دلیل توهین به عقاید شیعیان و هتک حرمت ساحت مقدس امام زمان (عج) در برابر دادستان عمومی قرار گیرد و نسبت به مقاله ای که منشر شد، پاسخگو باشد.

علی العلی از وکلای شیعه کویت از شکایت مسلمانان سایر کشورهای اسلامی از این نویسنده خبر داد و گفت: محکومیت زبانی این هتک حرمت کافی نیست و اقدامات لازم نظیر سلب تابعیت از الملیفی را خواستاریم.

گفتنی است انتشار مقاله ای توسط محمد الملیفی درباره امام زمان (ع) و هتک حرمت ساحت مقدس این امام (ع) سبب خشم شیعیان و تجمع آنان در میدان الاراده و در برابر ساختمان مجلس این کشور شد.

درخواست سلب تابعیت این نویسنده کویتی به این دلیل صورت می گیرد که دولت کویت چندی پیش تابعیت شیخ یاسر الحبیب را به دلیل توهین به عائشه همسر پیامبر سلب کرد./980/ب902/گ
ارسال نظرات