۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۸۴۱
حجت الاسلام ماندگاری:

عرفان‌های کاذب جوانان را تهدید می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مبلغ حوزه علمیه قم گفت: هم اکنون جریان‌هایی مانند عرفان‌های کاذب و شیطان‌پرستی در قالب جنگ نرم، جوانان را تهدید می‌کند.
حجت الاسلام ماندگاري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری، مبلغ حوزه علمیه قم روز گذشته در چهارمین یادواره شهدای فرهنگی مراغه که در تالار شهید بهشتی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: توجه به اهداف و آرمان های شهدا راهگشای بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه امروز خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شهدا آرمانی جز برقراری ولایت و نظام اسلامی نداشتند، خاطرنشان کرد: شهدا نقش مهمی در تحقق اهداف و توفیقات انقلاب اسلامی داشته اند، اگر امروز شاهد عزت و تعالی نظام اسلامی هستیم، همه به واسطه ازخودگذشتگی و ایثار شهدا بوده است.

حجت الاسلام ماندگاری شناخت اهداف شهدا را بهترین خدمت برای ادامه راه آنان دانست و گفت: ترویج و نهادینه کردن اهداف شهدا مساوی با حفظ نظام اسلامی است، برگزاری صرف یادواره های شهدا برای شناساندن آرمان شهدا کافی نیست، باید با ایجاد جذابیت نسل جوان را با اهداف ایشان آشنا کرد.

این مبلغ برجسته حوزه علمیه ادامه داد: هم اکنون جریان‌هایی مانند عرفان‌های کاذب و شیطان‌پرستی در قالب جنگ نرم، جوانان را تهدید می‌کند و برای مقابله با آن باید مبانی دینی در بین آنان تقویت شود.

حجت الاسلام ماندگاری، در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس چشم دشمنان کشور و اسلام را کور خواهد کرد، گفت: به خاطر برخی مشکلات اقتصادی و خطای بعضی از مسؤولان نباید بحث عدم حضور در انتخابات مطرح شود.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس باید کسانی برگزیده شوند که ولایت‌مدار، صادق، خادم و اهل عمل باشند، صرف حمایت گروه، جناح یا حزب از شخص، ملاک اصلح بودن آن نبوده و باید برای این انتخاب، حجت و دلیل شرعی و عقلی داشته باشد.

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: تایید صلاحیت افراد از سوی شورای نگهبان به منزله حداقل نمره قبولی است، انداختن چند عکس با اشخاص مشهور و مقامات و داشتن چند دست خط، نمی تواند ملاک مناسبی برای سنجش یک انتخاب صحیح باشد و باید در این زمینه تحقیق و دقت فراوانی شود./935/پ202/س
ارسال نظرات