۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۲۳۹۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

مجلس مظهر دخالت مردم در سرنوشت کشورشان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: مجلس قوی، سالم و کارآمد باید دارای نمایندگان مؤمن و ولایی باشد.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به در پیش بودن 12 اسفند گفت: یک نماینده باید دلسوز و مومن باشد، مردم باید کسانی را انتخاب کنند که به کانون های ثروت و قدرت متصل نبوده و واقف به درد، مشکلات و نیازهای جامعه و مردم باشند و بر اساس وجدان، دین، وظایف انقلابی شان عمل کنند.

وی با مهم ارزیابی کردن انتخابات مجلس، حضور مردم در پای صندوق های رأی را تعیین کننده دانست و خاطرنشان کرد: این حضور پشتوانه انقلاب اسلامی و کشور خواهد بود.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که مردم با انتخاب نماینده مجلس در واقع سرنوشت کشور در چهار سال آینده رقم خواهند زد، خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود و کشورشان است چرا که مجلس مرکز قانونگذاری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین اضافه کرد: انتخابات گزینش فرد اصلح یا افرادی از جامعه از طرف مردم تلقی می شود، برای تحقق این امر باید امکانات، محیط مناسب و مساعد برای مردم از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی مهیا شود، سیاست گذاران امر انتخابات باید مردم را از چارچوب و ضوابط حاکم بر انتخابات و چگونگی انتخاب اصلح را روشن کنند.

وی افزود: رأی دهندگان باید با اطلاع از وضعیت جامعه و کسانی که می توانند جامعه اسلامی ما را به سوی تعالی هدایت کنند،انتخاب اصلح خود را به انجام برسانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با تأکید بر این که افرادی که نماینده مجلس شورای اسلامی می شوند باید اهداف و آرمان های جامعه اسلامی را بر آورده سازند، ادامه داد: مهم ترین دغدغه یک نماینده مجلس باید دفاع از آرمان های انقلاب و خدمت گزاری به مردم باشد.

حجت الاسلام نعمت الهی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمنان نظام اسلامی در خدشه دار کردن این انتخابات اشاره کرد و گفت: همه تلاش دشمنان قسم خورده نظام در چند ماه گذشته تلاش در جهت دلسرد کردن مردم برای حضوری کمرنگ در انتخابات بوده است.

وی با بیان این که نظام سلطه از همه ابزارهای تبلیغاتی خود بر علیه نظام استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با حضوری گسترده به دشمنان ثابت خواهند کرد که همواره پای آرمان ها و ارزش های امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب خواهند ایستاد./950/ت302/س
ارسال نظرات