۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۲۳۹۷۹

همایش سفیران بصیرت در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش استانی سفیران بصیرت در آستانه انتخابات مجلس با حضور ائمه جمعه و جماعات، طلاب، روحانیان و مبلغان استان اردبیل برگزار شد.
بصيرت/1
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در همایش استانی سفیران بصیرت که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس از حساسیت و اهمیت ویژه ای در داخل و خارج از کشور برخوردار است.

وی با بیان این که دشمکنان چشم به نتایج انتخابات در ایران دوخته اند، خاطر نشان کرد: قطعا ملت ایران مانند راهپیمایی 22 بهمن با قصد قربت، در صحنه و پای صندوق‌های رای حاضر شده و وحدت خود را به تصویر خواهند کشید، مردم با انتخاب اصلح نباید اجازه دهند نامحرم و خائن وارد خانه ملت شوند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه وعده‌های دروغین، توهین به شعور ملت است، ادامه داد: نباید با برخی اظهارات و وعده های کودکانه سوژه دست دشمنان نظام داد، تسلط بر قوانین و حضور در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های تخصصی مجلس، ولایت مداری، قانون گرایی، احترام به رای ملت و توجه به منافع ملی به جای توجه به منافع فردی از مهم ترین شاخص های تشخیص نماینده اصلح است.

وی با با بیان این که نماینده مردم باید از افراط و تفریط پرهیز کرده و از دمدمی‌مزاج بودن بیرون آید، گفت: اگر نماینده ولایت مدار باشد، قطعا با شاخض های ولایی در دوران نمایندگی عمل خواهد کرد و اگر کسی از ولایت و رهبری فاصله بگیرد و یا خود در مورد مسایلی اجتهاد کند، باید دانست که با اصل دین مشکل دارد، چرا که ولایت فقیه تنها زعامت سیاسی ندارد بلکه ولایت، زعامت دینی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی ایران دارای اندیشه های ناب سیاسی و فرهنگی قابل صدور به تمام ملت های آزادیخواه است، اظهار داشت: بیداری اسلامی اخیر منطقه برگرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی است، یکی از امتیازهای برجسته انقلاب ما، مردم سالاری واقعی و دینی است.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را نمادی از همبستگی، اقتدار و عزت ملی عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت حضور منسجم مردم در صحنه اول سیاست کشور تصریح کرد: چشم تمام انقلاب های منطقه به انتخابات ایران است و این وظیفه مردم به ویژه روحانیت را سنگین تر می کند تا برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی از مبلغان و روحانیان خواست به تشریح شاخص های انتخاب اصلح میان آحاد مردم بپردازند و خاطرنشان کرد: مردم باید به برنامه یک کاندیدا رأی بدهند و فریب وعده های دروغین و غیرممکن را نخورند، حضور حداکثری و انتخاب اصلح ترین افراد را دو امر ضروری در انتخابات مجلس است./935/پ202/س
ارسال نظرات