۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۹۸۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

ملت ایران ایستادگی خود را در مراحل حساس ملی ثابت کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند را سبب تقویت نظام و دستاوردهای انقلاب دانست.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در «همایش حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و بیداری اسلامی» که در علی آباد کتول برگزار شد، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران پنج مرحله کلان داشت که قدم اول ایجاد انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

وی، مرحله دوم را تأسیس نظام و حکومت اسلامى دانست و افزود: منشور اصلى جمهورى اسلامى که همان قانون اساسى مترقى و جامع ما است پدید آمد و ایجاد نظامی که راس آن یک مرجع تقلید باشد.

حجت الاسلام ولی نژاد، قدم سوم را ایجاد دولت اسلامى عنوان کرد و ادامه داد: این مرحله بسیار حساس و تعیین کننده بود و دولت به معنای مجموعه کارگزاران حکومت است که مشکل تر از مراحل قبلى است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، ایجاد کشور و جامعه اسلامى را چهارمین مرحله انقلاب دانست و با بیان این که اگر این مرحله به وجود آمد، آنگاه براى مسلمان هاى عالم، الگو و اسوه مى شویم، ادامه داد: اگر دولت به معناى واقعى کلمه اسلامى شد، کشور به معناى واقعى کلمه اسلامى خواهد شد و عدالت مستقر می شود.

وی، ایجاد تمدن و دنیاى اسلامى را مرحله پنجم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امت اسلامى مجموعه اى از انسان ها هستند که از علم، اخلاق، حکمت، روابط صحیح و اجتماعِ برخوردار از عدالت بهره مند بوده و نتیجه همه این ها، رسیدن انسان به اوج تکاملى است که استعداد آن را خداوند در او قرار داده است.

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به در پیش بودن 12 اسفند بر حضور حد اکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و افزود: حضور حد اکثری مردم در پای صندوق های رأی بسیار حائز اهمیت است و باید تلاش کرد تا مردم برای این حضور گسترده تشویق شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که در شرایط کنونی مشارکت حداکثری در پای صندوق های اخذ رای یک ضرورت است، گفت: دشمنان همه توان خود را به کار گرفته اند تا مانع از حضور حداکثری مردم در 12 اسفند شوند.

وی با تأکید بر این که ملت وفادار ایران اسلامی این بار نیز با انتخابی آگاهانه و حضور پرشور، توطئه های دشمنان را همچون گذشته خنثی می کنند، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی بیش از سی سال است که همواره نشان دادند پای آرمان های امام راحل و انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که ملت ایران این بار آگاه و هوشیار تر از گذشته در پای صندوق های رأی حضور خواهند یافت، ادامه داد: این مردم همواره به دشمنان ثابت کردند پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، انتخابات را عرصه حضور ملت ایران در تعیین سرنوشت خود دانست و بیان داشت: ملت ایران با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی بار دیگر بر پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید خواهند کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات