۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۲۴۸۸۵
با هدف ارتقاء سطح دینی جوانان؛

بیش از 50 گفتمان دینی در خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رساـ بیش از 50 گفتمان دینی با محوریت ارتقاء سطح دینی جوانان و نوجوانان در استان خوزستان برگزار شد.
گفتمان ديني در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیش از 50 گفتمان دینی با هدف ارتقاء سطح دینی جوانان و نوجوانان و با محوریت دستاوردها و پیشرفت های نظام اسلامی، اهمیت حجاب و عفاف و تبیین و تشریح منویات مقام عظمای ولایت در استان خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام شهریاری، رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان از برگزاری بیش از 10 گفتمان دانش آموزی با موضوعات دینی در این شهرستان خبر داد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر با اشاره به موضوعات مطرح شده در این گفتمان ها ابراز داشت: امام وانقلاب اسلامی، دستاوردها و پیشرفتهای نظام اسلامی، گرایش به معنویت و دین باوری، آسیب های اجتماعی و اهمیت حجاب و عفاف از مهم ترین موضوعات ارائه شده در این جلسات به شمار می رود.

15 گفتمان دینی مدارس در شهرستان ماهشهر برگزار شد

حجت الاسلام رضوی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشهر از برگزاری 15 گفتمان دینی در شهرستان ماهشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: این گفتمان ها در سطح مدارس و مساجد شهرستان ماهشهر و با هدف ارتقاء سطح دینی و پاسخ به شبهات برگزار شد.

وی با بیان این که در این دوره ها از اساتید حوزه علمیه استفاده شد، گفت: بیان اهمیت عفاف و حجاب، آسیب شناسی اجتماعی، اخلاق کاربردی و مهدویت از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این گفتمان ها به شمار می رود.

بیش از 25 گفتمان دینی در بهبهان برگزار شد

حجت الاسلام حمید برازش، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان از برگزاری بیش از20 گفتمان دینی درمدارس و مساجد این شهرستان خبرداد و گفت این گفتمان ها از دهه فجر آغاز و تا انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی ادامه داشت.

وی با بیان این که مبلغان اعزامی از اساتید دوره بودند، اظهارداشت: نقش مردم، رهبری و دانش آموزان در پیروزی انقلاب، بایسته ها ودانستنی های انقلاب، ولایت فقیه، تبیین و تشریح منویات مقام عظمای ولایت در خصوص انتخابات جهت حضور حداکثری مردم، دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و مساجد این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام برازش با بیان این که نسل سوم، انقلاب را درک نکردند تصریح کرد: ضرورت ایجاب می کند تا معلومات وآگاهی مخاطبین را به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن افزایش دهیم.

گفتنی است طرح گفتمان های دینی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان و با همکاری اداره آموزش و پرورش در سطح مدارس استان خوزستان در حال برگزاری می باشد./9464/پ202/ص
ارسال نظرات