۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۲۴۹۵۰
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

حماسه 12 اسفند بصیرت و زمان شناسی ملت را ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، با انتقاد از برخی اظهارنظرها و القای تردید در سلامت انتخابات مجلس،‌ این گونه اظهارنظر کردن را آب به آسیاب دشمن ریختن توصیف کرد و خواستار توجه بزرگان به ملازمات گفته هایشان شد.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، امام جمعه زاهدان
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تداعی گر پیام های بسیار دانست.

وی با بیان اینکه حماسه 12 اسفند نشانه بیداری و هوشیاری ملت ایران است، ‌اظهار داشت:‌ مردم ما زمان و موقعیت ها را به خوبی می شناسند و می دانند در چه زمانی و چگونه از نظام حمایت کنند.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: مردم ما به این باور رسیده بودند که حضور در پای صندوق های رای بهترین و محکم ترین جبهه دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی است و این رشد فکری و دیانت و تعهد مردم را ثابت می کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مردم ما مؤمن به مبانی دینی و جایگاه ولایت فقیه هستند، مردم گوش شان را به ندای رهبر می سپارند و هر اندازه در این عرصه ها بیشتر دقت کنیم می بینیم مردم در حمایت از آرمان های انقلاب،‌ امام و رهبری جدی تر ورود می یابند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: این حضور نشان داد که هر اندازه دشمن سرمایه گذاری وسیع مالی و مادی و تبلیغات علیه نظام انجام دهد، نه تنها در عزم و اراده ملت تاثیری ندارد،‌ بلکه آنها را متحدتر و منسجم تر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیلمانی افزود: این انتخابات بعد از ماجرای بیداری اسلامی اتفاق افتاد،‌ مردم می دانستند که این ماجرا الهام گرفته از انقلاب است و اگر تعلل می کردند در اسوه بودن شان خدشه وارد می شد و خوشبختانه به زیبایی هرچه تمام تر الگو بودن نظام اسلامی برای موج بیداری اسلامی را حفظ کردند.

تاریخ نشان داد بسیاری از صاحبان ارزش در حفظ ارزش ها کوتاهی کرده اند

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در ادامه با انتقاد از اظهارات نادرست یکی از مقامات سابق کشور در 12 اسفند که زمینه سوءاستفاده رسانه های بیگانه را فراهم کرد،‌ گفت: متاسفانه بعضی از بزرگواران به ملازمات کلام شان در مقام القاء خیلی نمی اندیشند و این گونه اظهار نظر کردن و القای تردید در سلامت انتخابات پذیرفتنی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تصریح کرد: این گونه اظهار نظر کردن به نوعی آب به آسیاب دشمن ریختن و القای اندیشه غلط به دشمنان است و از سویی دیگر سبب می شود که انسان جایگاه خود را با همه سوابق پر ارزشی که داشته است تضعیف کند.

وی اضافه کرد: مردم برای جایگاه های ارزشی احترام قائلند، اما این جایگاه های ارزشی به دوام و ثبات نیاز دارد،‌ در روایات داریم «الابقا علی العمل خیر من العمل» اگر ارزشی بدست آمد حفظ آن سخت تر از بدست آمدن آن است.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: تاریخ نشان داده است که خیلی از صاحبان ارزش در حفظ آن تلاش و کوشش نکردند؛ عزیزان اول پاسدار شخصیت خودشان باشند و آن گاه پاسدار نظام اسلامی که بخشی از آن برجسته از زحمات خود این عزیزان است. /924/ت302/ج
ارسال نظرات