۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۲۵۳۲۲

طلاب حوزه علمیه هفتگل با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب و اساتید حوزه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
ديدار آيت الله موسوي جزايري با طلاب هفتگل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیش از 70 نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل ظهر امروز با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان جدیت در امر تعلیم و یادگیری از سوی طلاب را ضروری دانست و اظهار داشت: تلاش و اهتمام طلاب در راستای یادگیری مفهومی دروس حوزه سبب دستیابی انسان به قله های علم و دانش می شود.

73 طلبه مشغول به تحصیل در حوزه علمیه هفتگل هستند

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه هفتگل با بیان آماری از حوزه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل گفت: در حال حاضر 73 طلبه در چهار پایه به تحصیل در این حوزه علمیه مشغول هستند.

وی با اشاره به برنامه های حوزه علمیه هفتگل ابراز داشت: علاوه بر برگزاری کلاس های اخلاق هر هفته کارگاه های مشاوره در مسائل مختلف با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور به پیشرفت های شهرستان هفتگل در عرصه فرهنگی، مذهبی اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت 7 مسجد در سطح شهرستان، برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و قرآنی ویژه جوانان و نوجوانان آغاز به کار دو کلاس حفظ قرآن ویژه خواهران و برادران از مهم ترین برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان هفتگل محسوب می شود./9464/پ202/س
ارسال نظرات