۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۶۸۳
سال گذشته؛

12 هزار مبلغ دینی به مناطق مختلف مازندران اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از اعزام 12 هزار و 100 مبلغ دینی سال گذشته به مناطق مختلف استان خبر داد.
12 هزار مبلغ دینی به مناطق مختلف مازندران اعزام شدند


حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از اعزام 12 هزار و 100 مبلغ دینی سال گذشته به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: این مبلغان دینی در مناسبت های مختلف به مساجد ومدارس استان اعزام شدند.

وی افزود: سال گذشته حدود دو هزار و400 مبلغ دینی در ایام مختلف سال به منظور نشر و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و بیان مسائل اخلاقی و پاسخ به شبهات و سؤالات دینی جوانان به فعالیت دینی و فرهنگی در مساجد حضور یافتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، همچنین استقرار 85 نفر از روحانیان مستقر تا پایان سال 90 و استقرار 431 روحانی در روستاها برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروزاز دیگر اقدامات صورت در بخش اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد.

حجت الاسلام شکریان همچنین از اعزام مبلغان دینی در ایام تعطیلات نوروز امسال به مساجد بین راهی و پارک های سطح استان جهت برپایی نماز جماعت و جلسات مشاوره و پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی خبرداد.

وی در ادامه ضمن بیان اهداف اعزام مبلغان تصریح کرد: این اعزام ها به منظور بیان احکام، پاسخ به شبهات و سؤالات دینی جوانان، نشر و ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مناسبات مختلف مذهبی صورت گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین تجلیل از پیشکسوتان تبلیغ در شهر گلوگاه، تجلیل از همسران روحانی در 9 شهر مازندران، گردهمایی استانی مبلغان، 45 مورد گردهمایی شهرستانی مبلغان و آموزش روحانیان مستقر، مبلغان خواهر و برادر از اهم فعالیت های واحد اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران بوده است./950/پ202/س

ارسال نظرات