۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۸۷۳
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی:

دستگاه قضایی برای خواص حاشیه امنی قائل نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری آذربایجان غربی هشدار داد: مسؤولان افعال و رفتار خود را در چارچوب قانون تنظیم کرده و هرگز از دستگاه قضایی توقع ایجاد حاشیه امنی برای برخی افراد خاص را نداشته باشند.
قوه قضاييه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید محمد موسوی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، امروز در نخستین نشست قضات و کارمندان دادگستری آذربایجان غربی در سال 1391 با تبریک سال جدید به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران ابراز امیدواری کرد: سال جدید سالی پربرکت و همراه با عزت و صلابت و اقتدار برای کشور باشد.

رییس شورای قضائی آذربایجان غربی، تأکید مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولید ملی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: با توجه به موقعیت زمانی و تحریم‌های وسیعی که از سوی غرب علیه کشورمان در حال انجام است باید توصیه حیاتی مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی جدی و مهم تلقی شده و برای تحقق آن برنامه‌ریزی شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری درخصوص قانون‌مداری همه مسؤولان و مردم و رعایت اخلاق در گفتارها افزود: افعال و رفتار همه مسؤولان باید در چارچوب قانون باشد و هرگز از دستگاه قضایی توقع ایجاد حاشیه امنیتی برای برخی افراد خاص را نداشته باشند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی باید در چارچوب قانون حرکت کند و با اجرای صحیح قانون برای همه افراد و آحاد جامعه عدالت را به اجرا گذارد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان همه قضات و مسؤولان را به رعایت اخلاق و قانون‌مداری دعوت کرد./936/پ202/س

ارسال نظرات