۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۶۰۸۵
امروز در مشهد مقدس صورت گرفت؛

دیدار آیت الله علم الهدی با خانواده شهدای هسته ای

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی در دیداری خصوصی با خانواده شهیدان علی محمدی، قشقایی، احمدی روشن و رضایی نژاد ملاقات کرد.
شهداي هسته اي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دیدار خصوصی آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری با خانواده چهار تن از شهدای هسته ای صبح امروز در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد.

در این دیدار خانواده های شهیدان علی محمدی، قشقایی، احمدی روشن و رضایی نژاد با آیت الله علم الهدی ملاقات کرده و ضمن بهره مندی از بیانات وی، در حالی که دیدار از حال و هوای روحانی و معنوی خاصی برخوردار بود، هدیه ای معنوی از امام جمعه مشهد دریافت کردند.

آیت الله علم الهدی ضمن خیر مقدم به خانواده شهدای هسته ای گفت: این شهیدان باعث شدند که خانواده هایشان در محضر ائمه اطهار(ع) سرافراز باشند، از این رو دوستی و مودت خانواده این شهیدان نسبت به اهل بیت(ع) سند و مدرک دارد.

وی از شهادت به عنوان عرصه ای افتخارآمیز در زندگی این شهیدان یاد کرد و افزود: امیدواریم که خداوند متعال توفیق حفظ این نعمت را به خانواده این شهیدان بدهد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: موضع گیری خانواده های این شهیدان در خصوص مسأله شهادت اعضای خانواده شان بسیار ارزشمند است و دنیا را متحیر کرده و دشمنان سر افکنده شده اند.

وی با بیان این که پدران و مادران شهیدان مقاومت هایی در برابر شهادت فرزندانشان داشتند و آن مقاومت ها به شهادت آن شهدا آبرو داده است، تصریح کرد: ممکن است شهیدی به شهادت برسد؛ اما به جهت برخی از فشارهای عاطفی که به وجود می آید، عزیزان شهید نتوانند قیمت و آبروی شهید را حفظ کنند./968/پ202/س
ارسال نظرات