۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۶۲۶
عضو خبرگان رهبری:

نتیجه نشست استامبول از برکات ایستادگی ملت بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با اشاره به نتایج مثبت نشست اخیر ایران و گروه 5+1 در ترکیه گفت: نتیجه نشست استامبول از برکات ایستادگی ملت بوده است.
پورمحمدي، امام جمعه مراغه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در مراغه اظهار داشت: ملت ایران در طول 34 سال گذشته با ایستادگی مقابل زیاده خواهی های دشمن، ثابت کرده که پایبند به ارزش های نظام اسلامی است.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و حضور اقشار مختلف مردم در جبهه های نبرد ق علیه باطل گفت: جنگ تحمیلی تجلی وحدت نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج نیروهای کشور بود، استکبار جهانی مشاهده کردند که وحدت ارتش، سپاه و بسیج در ایران اسلامی همواره دشمن شکن است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان به دنبال تفرقه میان اقشار، قومیت ها و نیروهای مسلح نظام اسلامی برای براندازی انقلاب اسلامی هستند، افزود: استکبار از این حقیقت مهم غافل است که تمامی نیورهای مسلح کشور حول محور فرماندهی کل قوا و ولایت فقیه وحدت و اتحاد دارند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای مهم نظامی و دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف هوایی، زمینی و دریایی اظهار داشت: ارتش ما نیرویی مکتبی، با ایمان و ولایتمدار بوده و در راه خدا مجاهدت های بسیاری انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با بیان اینکه امنیت کشور در سایه ولایت و حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) است، گفت: اقتدار نیروهای نظامی الهام گرفته از وحدت و ایستادگی ملت مقابل دشمنان است، اگر در نشست اخیر 1+5 در ترکیه، خواسته های ایران تا حدودی تامین شد به دلیل حضور مردم در صحنه بود.

امام جمعه مراغه با اشاره به نتایج مثبت نشست اخیر ایران و گروه 5+1 در ترکیه گفت: نتیجه نشست استامبول از برکات ایستادگی ملت، رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا در برابر استکبار بوده بهتر است مسؤولان آمریکایی بجای دخالت در مسایل داخلی کشورهای دیگر، امنیت کشور خود را برقرار کنند.

همچنین امیر سرتیپ دوم علیرضا عزتی آذر، فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش ایران به عنوان نیروی مکتبی انقلاب، از همواره در خدمت مردم و رهبری است و دشمنان باید بدانند که هر گونه تجاوز و یا تهدید نظامی با پاسخ کوبنده ارتش همراه خواهد بود./935/پ202/ع

ارسال نظرات