۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۲۶۸۶۴
آیت الله علم الهدی:

علاقه دوستداران به ایران به دلیل اسلام و تدین ملت است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی در دیدار اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: دوستان و علاقه مندان این نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها به جنبه های ملیتی ایران علاقه مند نیستند، بلکه تمام علاقه آنها به جهت تدین ملت است و آنان اسلام را در جبهه نظام اسلامی می بینند.
آيت الله علم الهدي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، رییس و اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی، ظهر امروز با آیت الله علم الهدی در محل دفتر امام جمعه دیدار کردند.

آیت الله علم الهدی، در این دیدار با اشاره به این که مسأله شخصیت اجتماعی شورا به جهت پشتوانه مردمی است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم متدین تحت عنوان مردم سالاری دینی همه امور در اختیارشان است، زیرا لازمه مردم سالاری دینی این چنین است، بدین جهت ما امروز در همه دنیا به عنوان یک نظام دینی مطرح شناخته شده‌ایم و دشمنان ما ملاک عداوت و دشمنی شان دشمنی با اسلام است.

وی افزود: دوستان و علاقه مندان به این نظام مقدس تنها به جنبه های ملیتی ایران علاقه‌مند نیستند، بلکه تمام علاقه آنها به جهت تدین ملت است و آنان روی کره زمین، اسلام را در جبهه نظام اسلامی می‌بینند.

وی با بیان این که مردم نمایندگان شوراها را به جهت تدینشان انتخاب کرده‌اند، تصریح کرد: ممکن است افراد عالم تر و باسواد تر در شهر ها از اعضای شوراهای فعلی وجود داشته، ولی مسأله تدین برای انتخاب از سوی مردم بیشتر مورد توجه بوده است./968/پ203/ع

ارسال نظرات