۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۲۷۷۲۱

حجت الاسلام حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد در مجلس شد

خبرگزاری رسا ـ جواد کریمی قدوسی و حجت‌‌الاسلام حسین‌زاده بحرینی با اکثریت آراء‌ در مرحله دوم انتخابات، دو کرسی باقیمانده از حوزه انتخابیه مشهد و کلات را پر کردند.
حجت الاسلام حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد در مجلس شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی در دوران طلبگی از حضور استادانی همچون آیات فلسفی، مرتضوی،  رضا زاده، صالحی، اشرفی و مروارید بهره برد و همچنین از محضر روحانی مبارز و خوش‌نام مشهد، مرحوم آیت الله میرزا مهدی نوقانی، بهره برده است.

تدریس در مقطع دکترا «اقتصاد اسلامی »، «اقتصاد کلان»، «اقتصاد بین الملل»، و «اقتصاد ایران»، در دانشگاه فردوسی مشهد بخشی از فعالیت های علمی او در حال حاضر است.

براساس این گزارش نتایج شماری 918 صندوق حوزه انتخابیه مشهد و کلات از سوی فرمانداری مشهد مقدس، اعلام شد و براساس این اعلام جواد کریمی قدوسی با کسب 195 هزار 380 رای و حجت الاسلام محمد حسین‌زاده بحرینی با سب 188 هزار و 291 رای به عنوان نماینده منتخب مردم در نهمین مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

این گزارش می افزاید، خانم عفت شریعتی با کسب 162 هزار و 977 رای و جواد آرین‌منش، 160 هزار 439 رای به علت کم بودن آرای شان از حضور در مجلس محروم شدند.

این گزارش خاطرنشان می کند، از نمایندگان راه‌یافته به بهارستان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات 4 نفر نامزد جبهه پایداری و یک نفر نامزد جبهه متحد اصولگرایان است./968/پ202/س
ارسال نظرات