۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۲۹۰۴۴
مشاور رییس جمهور در امور بانوان:

مهم‎ترین وظیفه زنان حفظ و تحکیم بنیان خانواده است

خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: ایثار، بصیرت، تشخیص درست و درک به هنگام، مهم ترین ویژگی زنان در دفاع مقدس بود؛ چراکه اگر در چنین شرایطی ندانیم که چه اقدامی باید انجام دهیم، دشمن همه جا را تسخیر خواهد کرد.
مجتهد زاده در نخستين کنگره ملي اميران ، سرداران و شهداي خرمشهر مجتهد زاده ، مشاور رييس جمهور مجتهد زاده در نخستين کنگره ملي شهداي خرمشهر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مریم مجتهدزاده، مشاور رییس جمهور در امور بانوان و خانواده، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره سرداران، امیران شهید و شهدای خرمشهر که در نمایشگاه دائمی شهدای خرمشهر در منطقه آزاد اروند برگزار شد تصریح کرد: زنان مسلمان ایرانی مشوق فرزندان خود برای رفتن به جبهه بودند و زمانی که فرزند آنها در جبهه شهید می شد، به شهادت فرزند خود افتخار می کردند.

مشاور رییس جمهور در امور بانوان و خانواده در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: تاریخ ثابت کرده است که زنان ایرانی همواره زنانی صبور بوده اند که با تمام وجود از اسلام دفاع کرده و از همه دارایی خود نیز در این زمینه گذشته اند.

وی با بیان این‎که مهم ترین وظیفه زنان، حفظ و تحکیم بنیان خانواده است، گفت: صهیونیست ها قصد دارند استحکام، هویت و غیرت را در ایران اسلامی از بین ببرند؛ زیرا می دانند که اگر فساد و فحشا در جامعه رواج یابد مردم نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت خواهند شد و از این طریق اندیشه های استعماری خود را در کشور گسترش می دهند.

مشاور رییس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: فرهنگ ایثارگری و از خود گذشتگی که در وجود زنان ایرانی موج می زند سبب شد که در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن تا دندان مسلح بعثی همپای رزمندگان ایستادگی کنند ولی در برهه کنونی وظیفه بانوان ایران اسلامی دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب است که مهم ترین آنها حجاب و عفاف می باشد.

وی با بیان این که در برهه کنونی دشمنان از استراتژیک ترین ابزار برای از بین بردن حجاب در بین بانوان ایرانی استفاده می کنند ابراز داشت: باید تشخیص داد که جنگ نرم و تهاجم دشمن چه چیزی را هدف قرار داده است؛ دشمن با تجربه هشت سال دفاع مقدس به این امر واقف شده است که با جنگ سخت نمی تواند موفق شود و اکنون در قالب جنگ نرم وارد شده است.

وی با تأکید بر این‎که دشمن احساس باور و اعتماد به نفس زنان ایرانی را مورد هدف قرار داده است، بیان داشت: اکنون زنان در همه میادین علمی، ورزشی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حضوری فعال دارند که این حضور در گذشته تنها حضوری ابزاری بوده است./9461/پ203/ب

ارسال نظرات