۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۲۹۵۴۱
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

اندیشه‌های امام خمینی معادلات مادی غرب را برهم زد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: جمله معروف حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند؛ «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» تبدیل به یک فرمول مطمئن خطاناپذیر شده است.
حجت الاسلام حسن كاملي فر، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبيل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در همایش «صدای رسای جنبش دانشجویی» با محوریت موضوع بیداری اسلامی اظهار داشت: امروز جمله معروف حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند؛ «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» تبدیل به یک فرمول مطمئن خطاناپذیر شده است.

وی با بیان این‌که فتح خرمشهر این سخن امام راحل را به جهانیان اثبات کرد گفت: در شرایطی که شرق و غرب دنیا به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمایت از رژیم بعث عراق برای حمله به ایران بودند، رزمندگان ایران اسلامی با الهام از رهنمودهای رهبری و ولایت فقیه توانست معادلات نظامی غرب را برهم زنند.

حجت الاسلام کاملی‌فر با تاکید بر این‌که فتح خرمشهر نقطه عطفی در جنگ‌های مدرن دنیا بوده است، تصریح کرد: رزمندگان ایران اسلامی تنها با تکیه بر ایمان و اعتقاد و با فرهنگ ایثار و شهادت حقیقت قدرت پوشالی آمریکا را تفسیر و تبیین کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با اشاره به این‌که با فتح خرمشهر بسیاری از ارزش های الهی و معنوی در جامعه جهانی احیا شد، افزود: آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس تنها تحقق وعده الهی بود که در ایران اسلامی تجلی یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تبعیت از ولایت فقیه برای مقابله با توطئه های شوم دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: اگر در آن دوران تبعیت از رهبری، فتح خرمشهر را به ارمغان آورد، امروز نیز توجه به رهنمودهای ولایت فقیه می تواند فتح قله های پیشرفت، تعالی و عزت را به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام کاملی‌فر ادامه داد: دشمنان از یک سو شاهد شکست توطئه تحریم اقتصادی علیه ایران اسلامی بوده و از سوی دیگر شاهد تغییر دولت های سیاسی منطقه با الهام از انقلاب اسلامی ایران هستند، بنابر این چاره‌ای جز مذاکره ندارند و در آینده به خواسته‌های مشروع ملت ایران تن خواهند داد.

وی با بیان این‌که در نهضت‌های آزادی‌بخش بیداری اسلامی به خوبی شاهد تجلی ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدای ایران هستیم گفت: انقلاب اسلامی به عنوان حقیقی انکارناپذیر به جهانیان صادر شده و تمامی آزادیخواهان دنیا برای نجات از یوغ نظام سلطه به دنبال حکومتی الهی و عدالت‌محور هستند.

گفتنی است، در پایان این همایش از پیمان خوب، به جهت نگارش مقاله‌ای با عنوان«آنگاه که عاشورا جهانی خواهد شد» و علی انوار با مقاله «جوان و بیداری اسلامی از منظر امام خمینی (ره)» تجلیل بعمل آمد./935/پ203/ب

ارسال نظرات