۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۰۰۴۸
مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش:

معادلات دشمنان پس از رحلت امام نیز بی‌اثر ماند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمنان تصور می کردند که با رحلت امام خمینی، نظام اسلامی از هم خواهد پاشید در حالی که خبرگان رهبری با تصمیم سرنوشت ساز خود، دشمنان را مایوس کردند.
حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، رييس عقيدتي سياسي ارتش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدعلی آل‌هاشم، مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، امروز مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در پادگان امام رضا(ع) شهر مراغه اظهار داشت: امام خمینی نوری بود که سرچشمه اصلی آن به قرن ها اعتقاد مردم به ائمه معصومین(ع) بر می گردد.

وی با تأکید بر این‌که احیای اصل ولایت فقیه از سوی امام راحل نعمت بزرگ الهی برای ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران در 34 سال گذشته همواره از نعمت وجودی ولایت بهره‌مند بوده‌اند، مسأله‌ای که همواره مایه خشم دشمنان نظام اسلامی را فراهم کرده است.

مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: دشمنان انقلاب تصور می‎کردند که با رحلت امام، نظام جمهوری اسلامی از هم خواهد پاشید در حالی که خبرگان رهبری با تصمیم بزرگ و سرنوشت ساز خود و انتخاب رهبر معظم انقلاب و به واسطه حمایت ملت از ایشان، دشمنان را مأیوس کردند.

حجت الاسلام آل هاشم انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای سوی خبرگان رهبری را نعمت مضاعف الهی برای ملت ایران دانست و افزود: در سال های پس از رحلت امام راحل، با بصیرتی که رهبر معظم انقلاب در مردم ایجاد کردند، توطئه های دشمنان خنثی شد.

وی با تشریح برخی حوادث داخلی و خارجی و نقش ولایت فقیه در مقابله با توطئه های دشمنان یادآور شد: پس از وقایع انتخابات سال 88 نیز ملت ایران با حضور حماسی خود در نهم دی‌ماه در سراسر کشور با آرمان های امام راحل و رهبری تجدید میثاق کرده و فتنه را از بین بردند.

مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش ولایت‌مداری و تبعیت از منویات رهبری نظام را رمز تداوم آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز رسالت سنگینی در ترویج آرمان‌های و اندیشه‌های امام راحل بر دوش داریم و باید تلاش کنیم با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیش از گذشته در تعالی نظام اسلامی در میدان عمل حاضر شویم.

حجت الاسلام آل‌هاشم با تاکید بر این‌که بینش، دشمن‌شناسی، درایت، مدیریت و اخلاص امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان نظام را نقش بر آب کرده است، گفت: اگر سال‌ها پیش امام سخن از صدور انقلاب اسلامی داشت، امروز رهبری از نفوذ جنش بیداری اسلامی در قلب اروپا خبر می دهند که جهانیان شاهد تحقق هر دو این پیش بینی‌ها بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ابعاد شخصیتی امام راحل یادآور شد: امام راحل با اندیشه های خود، مکتب اسلامی و ملت را از گردنه‎های سخت و خطرناک عبور داد و باعث سربلندی، عزت و شرافت ملی ایران اسلامی شد.

مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش خاطر نشان کرد: در حال حاضر اقتدار ملی و موفقیت های بزرگ در عرصه های گوناگون علمی در کشور از جمله فناوری صلح آمیز هسته ای به برکت اعتماد به نفسی است که امام راحل در ملت ایران ایجاد کرد.

همچنین علیرضا عزتی آذر، فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه در سخنانی بر آمادگی ارتش برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات