۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۳۰۷۴۹
از سوی معاونت آموزش و پژوهش حوزه خراسان:

کارگاه روش تحقیق مهارتی و کاربردی ویژه طلاب برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه روش تحقیق مهارتی و کاربردی از سوی معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
مرکز مديريت حوزه علميه خراسان
حجت الاسلام سید حمید علوی، مدیر پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: کارگاه روش تحقیق مهارتی و کاربردی از سوی معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان ویژه طلاب سطوح دو تا چهار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که استاد این کارگاه دکتر محمد علی قاسمی، استاد حوزه و دانشگاه می باشد یادآور شد: طلاب جهت ثبت نام باید حداکثر تا تاریخ 28 خردادماه جاری به مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اتاق 117 واحد پژوهش مراجعه کنند.

مدیر پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در خصوص زمان برگزاری این کارگاه ها بیان داشت: زمان برگزاری این کارگاه ها 30 خرداد لغایت دوم تیرماه جاری و به صورت فشرده می باشد.

وی بر اهمیت و ضرورت آشنایی طلاب با مسائل و موضوعات روش تحقیق به ویژه برای ارائه پایان نامه اشاره کرد و افزود: این قبیل کارگاه ها با هدف آشنا سازی طلاب با شیوه های نوین، جهت دهی علمی و پژوهشی به تألیفات و زمینه سازی برای حضور و ورود بیشتر و جدی تر طلاب و فضلای حوزه در عرصه تحقیق و تألیف برگزار می شود.

حجت الاسلام علوی با بیان این که کاربردی نمودن تحقیقات راهی برای تولید علم و افزایش بهره وری در مؤسسات علمی و پژوهشی است، ابراز داشت: طلاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2008463 تماس بگیرند.

گفتنی است، برگزاری نخستین دوره کارگاه آموزشی روش تحقیق رایانه‌ای از دیگر کارگاه هایی بوده است که از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان صورت گرفته است./968/ت303/ب
ارسال نظرات