۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۶۳۳
فرمانده سپاه عاشورا:

سلاح ایمان و ولایت بر تمام تسلیحات مادی غلبه می کند

خبرگزاری رسا ـ سردا پورجمشیدیان با تاکید بر این‌که اگر استکبار جهانی در مقابل دین بایستد، ما در برابر دنیای آنها خواهیم ایستاد، گفت: سلاح ایمان و ولایت بر تمام تسلیحات مادی غلبه می کند.
سردار پورجمشيديان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اردوی رزمی فرهنگی بقیه الله الاعظم، امروز با حضور گردان‌های امام حسین(ع) لشکر عملیاتی 31 عاشورا در منطقه عمومی سیسان برگزار شد.

 

سردار علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در سخنانی با تشریح اوضاع و شرایط حاکم بر منطقه و جهان اسلام اظهار داشت: امروز تفکر بسیجی و ایستادگی در برابر ظلم میان تمام ملت‌های آزادی‌خواه منطقه گسترش یافته و امروز شاهدیم که شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران خواسته دیگر مردم انقلابی منطقه نیز است.

 

وی با بیان این‌که ولایت‌مداری و حضور در صحنه مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: ملت‌های مسلمان منطقه نیز بایستی با بهره‌مندی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت، در مقابل دشمنان دین خود ایستادگی کرده و اجازه ندهند جریان انقلاب اسلامی منحرف و به سمت منافع غربی حرکت کند.

 

پورجمشیدیان در ادامه، تفکر بسیجی را ضامن اقتدار، عزت و سربلندی دانست و تاکید کرد: در سایه تفکر بسیجی بود که حزب الله لبنان و رزمندگان مقاومت توانستند در مقابل صهیونیسم تا به دندان مسلح بایستند و آنها را با شکست مواجه سازند، چرا که حزب الله لبنان مسلح به سلاح ایمان و ولایت بود و این سلاح بر تمام تسلیحات مادی غلبه خواهد کرد.

 

وی افزود: اگر امروز دشمنان حماقت به خرج دهند و علیه ایران اسلامی وارد عرصه نظامی شوند، آمادگی کامل دفاعی بسیجیان اجازه نخواهد داد، استکبار جهانی اهداف شوم خود در ایران را پیاده کند، چراکه بسیج با تقویت آمادگی‌ها و توانمندی‌های جسمانی و نظامی، از ارتقای معنویت و بصیرت افزایی نیز غفلت نکرده و دشمن نمی تواند با توطئه چینی‌، آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به مخاطره بیندازد.

 

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که بیداری اسلامی برخلاف خواست دشمنان به نفع ایران و امت اسلامی ادامه دارد، اظهار داشت: امروز موقعیت جغرافیایی و استراتژیک ایران در حساس‌ترین منطقه دنیا و خاورمیانه قرار دارد و می تواند در معادلات سیاسی، نظامی و اقتصادی و همچنین تحولات جهانی تاثیر عمیقی داشته باشد.

 

پورجمشیدیان با بیان این‌که ایران در صورت هرگونه لجاجت و حماقت دشمنان قادر به بستن تنگه هرمز است، افزود: رسانه‌های استکبار جهانی تلاش می‌کنند با هیاهوی تبلیغاتی و با طرح مالکیت جزایر سه گانه ایرانی، جای پای خود را در منطقه باز کنند و با اشراف بر خلیج فارس بتوانند نبض اقتصاد دنیا را به دست گیرند.

 

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر این‌که بی تردید صدور انقلاب اسلامی هزینه دارد، خاطرنشان کرد: اگر در سایه صدور انقلاب اسلامی ایران، تمام آزادگان جهان در مقابل مستکبران و طاغوت‌های معاصر قد علم کرده‌اند و زورگویان تاریخ را به چالش کشانده‌اند و منافع شیطانی آنها را به مخاطره انداخته‌اند، طبیعی است که استکبار جهانی درصدد ضربه به ریشه این خیزش‌ها و بیداری اسلامی خواهد بود.

 

وی با تاکید بر این‌که اگر استکبار جهانی در مقابل دین بایستد، ما در برابر دنیای آنها خواهیم ایستاد، گفت: حفظ و حراست از کیان نظام اسلامی و ولایت فقیه رسالت سپاه و بسیج است، دشمنان بدانند هرگونه تهدید احتمالی با مهلک‌ترین پاسخ در سریع‌ترین زمان ممکن همراه خواهد بود./935/پ202/ب

 

ارسال نظرات