۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۲۴۳
با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی؛

دوره تربیت مبلغ قرآن محور در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد از برگزاری دوره تربیت مبلغ قرآن محور با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در مشهد خبر داد.
دوره تربیت مبلغ قرآن محور در مشهد برگزار می شود

 

انصاری مهر، مسؤول روابط عمومی مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: دوره تربیت مبلغ قرآن محور با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مسؤول ستاد اقامه نماز کشور و مفسر قرآن از سوم تا هجدهم ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان این که در این دوره بیش از 200 نفر از طلاب غیرایرانی از شهرهای قم و مشهد حضور خواهند داشت، افزود: از این تعداد 160 نفر از طلبه‌های خواهر و برادر جامعةالمصطفی العالمیه قم و 60 نفر دیگر را طلاب خواهر و برادر جامعةالمصطفی العالمیه مشهد می باشند.

وی با یادآوری این که دوره تربیت مبلغ قرآن محور ویژه طلابی است که قصد تبلیغ دارند تا آنان بتوانند در مباحث تبلیغی خود محور سخنانشان را مباحث قرآنی قرار دهند، بیان داشت: این دوره در دو نوبت صبح و عصر در اردوگاه مازندران مشهد مقدس واقع در کوی سیدی برگزار خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد تشرف به حرم، بازدید از موزه‌های آستان قدس رضوی را از جمله برنامه هایی برشمرد که در طول زمان برگزاری دوره برای طلاب غیرایرانی قم و مشهد برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است، طرح احیای سیره نبوی در دهه آخر ماه مبارک رمضان با حضور جمع کثیری از طلاب جامعة المصطفی سراسر کشور از سوی مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد برگزار می شود./968/ت303/ب

ارسال نظرات