۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۳۳۶۷۶

افتتاح نمایشگاه کتب و نرم افزار علوم قرآنی در قصر شیرین

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتب و نرم افزار علوم قرآنی در محل کتابخانه دهخدا شهرستان قصر شیرین افتتاح شد.
افتتاح نمایشگاه کتب و نرم افزار علوم قرآنی در قصر شیرین

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فارس میرزابیگی، رییس فرهنگ و ارشاد قصرشیرین در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از دو هزار جلد کتب دینی و مذهبی و قرآنی، ادعیه، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، سیره زندگی ائمه (ع)، ادبیات و تاریخ، پزشکی و خانواده عرضه شده است.

 

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 400 عنوان کتاب در زمینه های دینی و قرآنی برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: کتب موجود در این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف به شهروندان عرضه خواهد شد.

 

میرزابیگی هدف از برپایی این نمایشگاه را فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور تامین نیاز اساسی مردم به کتب قرآنی و دینی با توجه به معنویت این ماه و انس هر چه بیشتر مردم با قرآن و بهره گیری از فیوضات آن بیان کرد.

 

وی افزود : این نمایشگاه از تاریخ 2 مرداد ماه به مدت 10 روز و در دو نوبت، صبح ها از ساعت 8 تا 12 و بعد ازظهرها از ساعت 16 تا 19 برای بازدید علاقه مندان دایر است.

 

میرزابیگی یادآور شد: در این نمایشگاه همچنین یک غرفه به کتب نماز برای اهمیت به مساله نماز و ترویج فرهنگ نماز اختصاص داده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در صورت استقبال شهروندان از این نمایشگاه، مهلت آن تمدید خواهد شد، از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین را برگزاری محفل انس با قرآن، محفل ادبی و توزیع کتب در بین ادارات اعلام کرد./967/د102/ب

ارسال نظرات