۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۸۷۳

اعزام بیش از 100 مبلغ به مناطق مختلف دزفول

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی دزفول اظهار داشت: بیش از یکصد مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطف مختلف شهرستان دزفول اعزام شده اند.
مبلغ

 

حجت الاسلام مرتضی بیگدلی، رییس تبلیغات اسلامی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان از اعزام 102 مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی استان دزفول در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با اشاره به افزایش 10 درصدی تعداد مبلغان این شهرستان نسبت به سال گذشته  گفت:  از 102 مبلغ اعزامی، 75 نفر از آنان را برادران و 27 نفر از آنان را خواهران مبلغ تشکیل می دهند.

حجت الاسلام بیگدلی به وظایف مبلغان در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: اقامه نماز جماعت در روستاها، برگزاری سخنرانی در موضوعات مختلف، بیان احکام و پاسخ به پرسش ها و شبهات مردم از مهم ترین وظایف آنان در این ماه به شمار می آید.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول برگزاری دوره آموزشی روش بیان تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب علوم دینی، برگزاری بیش از 30 محفل انس با قرآن کریم، اجرای دوره تربیت معلم قرآن ویژه خواهران را از مهم ترین برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

 حجت الاسلام بیگدلی  اهدای 1500 جلد قرآن کریم  به مساجد، اجرای برنامه رادیویی ویژه ماه مبارک رمضان، فضاسازی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح شهر را از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی دزفول در این ماه عنوان کرد./9464/ت302/ب

ارسال نظرات