۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۳۴۲۵۵

برگزاری طرح تدبر در قرآن در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری طرح تدبر در قرآن ویژه قاریان و حافظان قرآن کریم در این استان خبر داد.
قرآن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اسماعیلیان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، شب گذشته در دیدار جامعه قرآنی استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان از اجرای طرح تدبر در قرآن در این استان خبر داد.

وی با اشاره به محتوای طرح تدبر در قرآن اظهار داشت: در قالب این طرح دوره های آموزشی لازم برای قاریان لرستانی برگزار خواهد شد و سعی می شود تا قاریان استان در این طرح با مفاهیم قرآن بیش از پیش آشنا شوند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین از برگزاری دوره های آموزشی برای اساتید قرآن کریم در استان لرستان خبر داد و گفت: تمامی اساتید قرآن کریم که در موسسات قرآنی شهرستانهای مختلف مشغول به فعالیت اند در این طرح شرکت داده می شوند.

 

حجت الاسلام اسماعیلیان با اشاره به مزایای اجرای این طرح در سطح استان اظهار داشت: پس از اجرای این طرح موسسات قرآنی لرستان دیگر نیازی به حضور اساتید غیر بومی نخواهند داشت.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که تحقق جامعه قرآنی مطالبه مهم مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان باید با گام برداشتن در حوزه حفظ، قرائت و تلاوت قرآن به تحقق رهنمودهای ایشان جامه عمل بپوشانند./9464/پ203/ب

ارسال نظرات