۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۵۱۷
امام جمعه کرمان:

ایران تسلیم زورگویی های غرب نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمان اظهار داشت: ایران در مقابل تهدیدهای دشمن دست از حق خود برنمی دارد و اگر دشمنان روزی طرح حمله به ایران را در ذهن خود بپرورانند، ارتش و سپاه این دشمنان بشریت را در هم می کوبند.
حجت الاسلام سيد يحيي جعفري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری، امام جمعه کرمان، امروز درخطبه های نماز جمعه این شهر، با انتقاد شدید از صحبت های نابخردانه نامزد حزب جمهوری‎خواه آمریکا، اظهار داشت: ادعای آزاد گذاشتن اسرائیل در حمله به تأسیسات هسته ای ایران، نشانه بی خردی و درک نادرست وی از قدرت جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه هرچه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک می شویم، نامزدهای تصدی این پست به اربابان صهیونیست خود امتیاز بیشتری می دهند، تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا با کرنش ها و امتیازاتی که اخیرا برای صهیونیست ها در نظر گرفت، برای رژِیم اشغالگر قدس سنگ تمام گذاشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با تبریک 15 رمضان میلاد امام حسن مجتبی (ع) و سالروز آغاز نهضت مشروطه اظهار داشت: نهضت مشرطه که براندازی حکومت استبدادی وقت را داشت، خود دچار انحراف شد، اما انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تمام معادلات مستکبران را بهم زد.

 

وی افزود: ملت ما با روحیه استبداد ستیزی و بصیرت خود، آرمان های انقلاب اسلامی را به ثمر رساند و در صحنه های اجتماعی و سیاسی فریب دشمنانی که باطل را حق نشان می دهند نمی خورند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمان با تجلیل از درایت مقام معظم رهبری در اداره مدبرانه کشور و خنثی نمودن توطئه ها، افزود: ایران در مقابل تهدیدهای دشمن دست از حق خود برنمی دارد و اگر دشمنان روزی طرح حمله به ایران را در ذهن خود بپرورانند، ارتش و سپاه قدرتمند ما این دشمنان بشریت را در هم می کوبند.

 

وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از این نهاد و دیگر سازمان هایی که در اجرای مراسم های مذهبی نظیر طرح جمعخوانی قرآن کریم در حسینیه ثارلله کرمان تلاش می کنند تشکر کرد./9701/پ202/ب

ارسال نظرات